NA: verjaardagscadeau

Morgen is mijn verjaardag en hoewel ik eigenlijk nooit meer iets speciaals doe ben ik wel altijd blij met cadeautjes! Ik zag deze ooit in een lucardi liggen en vond het een veel te gaaf model om niet te vragen voor mijn verjaardag. Lekker simpel, niet te duur, en gewoon leuk!

48 likes

Leuk, veel geniet!

1 like

Geluk hoeft niet duur te zijn, veel plezier ermee :tada: :+1:t2:

1 like

Gaaf man, vroegàh op de lagere school was je de bink met zo’n horloge. Alvast gefeliciteerd :partying_face:

4 likes

Zeker leuk! Veel plezier ermee (en fijne verjaardag morgen)!

1 like

Ik ga mezelf gewoon vertellen dat ik op mn opleiding nog steeds de bink ben😎

2 likes

@Logika olang je jezelf blijft zul je dat ook altijd blijven, welke klok je ook draagt.

Vet ! Begin jaren 80 was je echt de man met dat geweldige horloge :muscle:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Kijk eens aan, dat is nog eens een cadeau waarmee je kunt rekenen op draagplezier!

En uitgerekend op de dag voor jouw verjaardag.

Van harte met deze NA en alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag :partying_face:

1 like

Hartstikke leuk! Maar was je met deze nou de bink, omdat je de televisie waar schoolTV op aan stond kon saboteren? :smirk:

1 like

Heel tof horloge! Geniet ervan en gefeliciteerd.

Super tof ding, trip down memory lane

Heel veel plezier er van

Ah je had ze ook met afstandsbediening erin en dan voor het raam bij mensen de tv aan zetten… good times

5 likes

Cool, jeugdsentiment!

Leuk man, lekker old skool!

Waaattt??? Dit moet ik hebben🤣

Lekker old skool inderdaad. En je ziet de tijd er net zo goed op als op een rolex :ok_hand:t5:
(No offense aan alle rolexeigenaren)

Ontzettend tof zo’n Casio Databank. Staat ook nog op mijn wishlist! :sunglasses::+1:

Daarom staat het erbij :wink: anders heb ik een ban te pakken

Flashbacks tot the 80’s :ok_hand:

Mijn vader won er ooit 1 voor me op de kermis met zo’n grijparm. Liep er mee op school zo trots als een pauw :sunglasses::muscle:

1 like