NA verrassing bij thuiskomst

Ik kwam vanochtend thuis uit de nachtdienst en dook direct mijn bed in. Na een aantal uur werd ik wakker en liep naar beneden om te ontbijten. Op dat moment kwam vrouwlief thuis met een bijzondere tas in haar handen, namelijk een tas van Gassan. Nu weet ik dat mijn vrouw van horloges en sieraden houdt, maar als ze iets wilt kopen neemt ze mij altijd mee. Althans dat was tot nu toe altijd het geval.

Omdat ik de tas had gespot, kon ze er niet meer omheen. Zij vertelde mij dat zij mij spontaan wilde verassen met een cadeautje, dus ze was gaan shoppen in de stad. Ze wist dat ik aan het kijken was voor een dresswatch, omdat ik deze nog niet in de collectie had. Zij weet wel waar ik van hou, dus met die gedachte was ze op pad gegaan om een cadeautje voor mij te scoren en dat is haar goed gelukt, vind ik. Ik ben super blij met het horloge. De foto’s doen het horloge te kort. Ik hoop dit horloge in alle gezondheid te kunnen dragen en deze gaat nooit meer de collectie verlaten. Hier een trotse bezitter van een Frederique Constant

174 likes

Mooi!

1 like

Leuk ding! Veel draag plezier.

1 like

Je kan het slechter treffen! (x2 :wink:)

1 like

Keeper! Die van mij klaagt alleen maar als ik iets nieuws koop. :laughing:

De FC is echt geweldig! Prachtige kleurencombinatie. Was het een beetje te doen met het aanpassen van de moonphase?

5 likes

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe horloge en met zo’n geweldige vrouw​:+1::+1:

1 like

Mooi man.
Als je je vrouw ooit kwijt wil !!

3 likes

Leuke verrassing. Veel plezier ermee en natturlijk doe je dit horloge nooit weg.

2 likes

Tof horloge, ook leuk dat je wederhelft goed meeluistert en hier in mee gaat!

1 like

Zeer mooi, dat wordt veel voeten massage geven. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heel nice en wat een mooie verrassing! Mooie maanfase :star_struck:

1 like

Leuk, zo’n verrassing. Je boft met zo’n lieverd!

1 like

Proficiat :+1:t2: je boft maar met zo’n vrouw :smiley:

1 like

Liefde is … Zij koopt iets duurs voor jouw hobby

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd

1 like

Nice👍🏻

Die mag vaker gaan shoppen (voor jou).
Gefeliciteerd met je NA en draag hem met plezier.

2 likes

heel mooi klassiek horloge met de mooiste complicatie(vind ik)maanstand. geniet er van.

1 like

Dat zijn de betere verrassingen! Geniet er van.

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze stijlvolle verworvenheid!!
Wat een schitterend horloge en wat een fraaie horlogeband!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like