Ik kwam vanochtend thuis uit de nachtdienst en dook direct mijn bed in. Na een aantal uur werd ik wakker en liep naar beneden om te ontbijten. Op dat moment kwam vrouwlief thuis met een bijzondere tas in haar handen, namelijk een tas van Gassan. Nu weet ik dat mijn vrouw van horloges en sieraden houdt, maar als ze iets wilt kopen neemt ze mij altijd mee. Althans dat was tot nu toe altijd het geval.
Omdat ik de tas had gespot, kon ze er niet meer omheen. Zij vertelde mij dat zij mij spontaan wilde verassen met een cadeautje, dus ze was gaan shoppen in de stad. Ze wist dat ik aan het kijken was voor een dresswatch, omdat ik deze nog niet in de collectie had. Zij weet wel waar ik van hou, dus met die gedachte was ze op pad gegaan om een cadeautje voor mij te scoren en dat is haar goed gelukt, vind ik. Ik ben super blij met het horloge. De foto’s doen het horloge te kort. Ik hoop dit horloge in alle gezondheid te kunnen dragen en deze gaat nooit meer de collectie verlaten. Hier een trotse bezitter van een Frederique Constant