NA: vers van de pers Tissot PRX

Goedemiddag horlogeliefhebbers,

Al een hoop horloges gekocht, maar eigenlijk nog nooit een NA topic gemaakt. Hierbij mijn eerste.

Mijn nieuwe aankoop. De net uitgekomen PRX van Tissot. De kastvorm met de blue dial trok mij enorm aan. Met zn 40 mm diameter voor mij niet te klein. En ik wou als groot liefhebber van duikers toch weer eens iets totaal anders. Dat is dit zeker!

Foto’s met mijn mobiel gemaakt en een amateur fotograaf dus kan niet opboksen met de foto’s die ik hier vaak voorbij zie komen😅

36 likes

Mooie Tissot, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Strak horloge, simplicity at its finest :ok_hand:t3:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :tada:

Vind hem iets weg hebben van een Vacheron Constantin Overseas, maar misschien is dat wel een beetje ver gezocht.

1 like

Mooi model van Tissot, veel plezier ermee!

2 likes

Vond m’ zelf beetje op de blue dial Nautilus lijken op een of ander manier, dat is pas vergezocht. Maar kwam wel meteen in me op😅 gelukkig “iets” goedkoper!

2 likes

Heel elegant, veel draagplezier.

1 like

Het leek mij ook wel een grappig ding. Leuke retro look met die integrated bracelet!
Is het ook een beetje een zwaar horloge of is het materiaal een beetje ‘flimsy’?

1 like

Mooie NA :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Hij voelt zwaarder aan dan dat die lijkt. Gelukkig. Met duikers natuurlijk gewend aan wat gewicht aan je pols!

1 like

Ah dat is al nice! Het leek inderdaad een beetje licht

Zeer mooie aanwinst …bij mij staat hij ook ergens bovenaan het lijstje voor 2021 :sunglasses::love_you_gesture:

1 like

Schitterende Tissot! Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan!

Ze hebben dit een tijdje terug ook gedaan. Deze is uit het begin van de jaren tachtig.

7 likes

mooie dial!

1 like

Mooie horloge, veel plezier ermee.

1 like

Mooie klok hoor. Met deze stalen band mooie combi. :heart_eyes:

1 like

Mooi strak horloge! Veel plezier ervan!

1 like