NA - vervolg: Vanwege diverse verzoeken, geen review, alleen extra foto's

Ik heb best wat reacties gehad met betrekking tot extra foto’s van de SBGW253. De openbare aanstichter was @JWZ. :wink:

Ik ben gigantisch blij met dit horloge en vergeef me dat ik er zo trots op ben, dus hierbij de extra foto’s.

Nu was vandaag het weer niet helemaal geschikt, mijn pc’s crashte en zo nog het een en ander. Ik heb geprobeerd de meeste facetten van het horloge op de plaat te krijgen, de meeste vanuit het handje zonder poespas en zowel bij natuurlijk licht als kunstlicht. Nu was vandaag het weer niet helemaal geschikt, mijn pc’s crashte en zo nog het een en ander.

De reflecties en het spelen met het licht op dit horloge is echt fenomenaal fantastisch.

Geniet ervan en commentaren/verbeteringen, op de fotografische aspecten, of verbeterpunten voor Seiko voor wat betreft het horloge, zijn welkom.

74 likes

Prachtige foto’s van een bijzonder mooi exemplaar :ok_hand:

Dank voor het delen…is echt genieten! :thumbsup:

1 like

Prachtig!
Wat ik alleen niet snap bij GS zijn die gespen. Vind ik echt niet mooi (laat dat jouw pret vooral niet bederven hoor, verder een waanzinnig gaaf horloge :thumbsup: ).

2 likes

Kom maar een keer een bakkie doen hier, dan gooien we hem even in het horlogetentje met de kranten :wink:

2 likes

Ongelooflijk mooi, echt wat een klok man

Heel veel plezier ervan, dit is een keeper

1 like

Mooi! GS for ever :facepunch:

1 like

Hier mag je terecht trots op zijn. :ok_hand:

1 like

Dat vind ik nou wél mooi bi-color! :innocent:

Zwart staat hem wel goed, maar je hebt natuurlijk ook bruin nodig bij bruine schoenen. Ik denk dat hij wel veel banden kan hebben, foto van het web:

2 likes

Prima! Ik ben voor. Geef maar een gil als het jouw uitkomt in een PB dan spreken we wat af. :thumbsup:

1 like

Mooie foto’s, je GS is erg mooi!

1 like

Absoluut1

Zekers!

Ik ben bang dat hij inderdaad wat banden kan hebben. :wink:
Volgende week eens proberen op bijvoorbeeld een grijze suede Nomos band. Ik zag ook op het web wat in die kleur voorbij schuiven.

GS rocks Rik! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig horloge! Dank voor de extra foto’s!

1 like

Mooi hoe de strakke afwerking op de foto’s zelfs al zichtbaar is… top horloge

1 like

Mijn beste,

Ik kan me goed voorstellen dat je apetrots bent!!
Het enthousiasme straalt ervan af!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Is deze GS onder de 1k dan?

3 likes

Zeker. €950. Best geinig wat je daar voor krijgt uit Japan hè? :wink:

4 likes

Wat een prachtig horloge toch.
Verdiend zeker een foto shoot!

Een paar Rocheforts in Ide gieten , de macro lens aanzwengelen en schieten maar!

Ben benieuwd!

2 likes

Fantastisch.

1 like