NA, vervroegd kerstcadeau voor mijzelf

Vandaag in Utrecht deze NA aan kunnen schaffen. Was aanvankelijk van plan dit jaar niet meer een nieuw horloge te kopen. Ik had de Black Bay Pro vaker hier voorbij zien komen, maar nog nooit eerder eentje in het echt gezien en gepast.

Toch even om de pols en wauw wat zit dat goed. Ik heb de BB 58 gehad en had toch een beetje spijt van het feit dat ik deze weg had gedaan. 39mm is gewoon een super formaat en met de T Glide helemaal super. Past perfect om de pols. Wat betreft de dikte, waar veel mensen het over hebben kan ik eigenlijk maar één ding zeggen: het valt echt reuze mee en ik heb er totaal geen last van.

Afijn, super blij met deze NA. Leuk vervroegd kerstcadeau voor mijzelf en dan nu de foto’s.

115 likes

Mooi kado hoor !!

1 like

Heerlijk zo’n kerstcadeau. Top NA. Gefeliciteerd en geniet ervan in goede gezondheid

1 like

Lekkere NA! :sunglasses:

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:
Prachtig kado, prachtig horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

Dat herken ik wel. :sweat_smile: Nog getwijfeld om de BB58 terug te kopen? Ik vind het nog moeilijk kiezen tussen die twee.

1 like

Een hele mooie aanwinst :+1::+1:

1 like

Dank jullie wel allemaal!

gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor geniet ervan.

1 like

Ja, getwijfeld en eigenlijk niet bij de Black Bay Pro stilgestaan. In de tussentijd de Pelagos 39 gehad, maar dat was het toch niet. Uiteindelijk weer terug naar de BB 58 en na het passen van deze toch verkocht en deze aangeschaft.

2 likes

Wat een mooi horloge👍. Vooral die bezel vind ik subliem gekozen bij dit model.
Veel plezier met je Kerstcadeau.

1 like

Kerstgedachte 2022 :wink:

Maar mooi horloge hoor :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Lekker hoor, merry X-mas :evergreen_tree: :evergreen_tree:

1 like

Kerst is wel eens beroerder geweest. Mooi man! Gefeliciteerd!

1 like

Ja een prachtige aanwinst :+1:, past perfect om je pols en die iets dikkere kast waar ik ook bang voor was valt gewoon erg mee.

1 like

Bad ass

1 like

Mooi geniet ervan :+1:

1 like

Prachtig! Heel veel plezier er mee!

1 like