NA via forum: Tag Heuer Aquaracer

Yesssssssss!!! De postbezorgster schrok ervan toen ik de deur opendeed en dat in haar gezicht schreeuwde. Enorm blij ben ik met dit horloge die ik van @vrieskist heb mogen overnemen. Ook direct het eerste horloge dat ik via dit forum heb aangeschaft. Zeer goed bevallen en dit zal ik dus zeker vaker gaan doen! Je weet wat je koopt en bij wie je het koopt. Dus voor de nieuwelingen die een mooi horloge willen, dit is de plek.

Maar goed… Het horloge. Mijn eerste Tag Heuer, die al een poosje op mijn verlanglijst stond. En waar mijn vriendin voornamelijk van het handschrift van Matthijs onder de indruk was, waren ik en onze kat (zie foto) in de wolken met het horloge. Zonder er een heel lang verhaal van te maken, hierbij enkele foto’s van dit exemplaar. Ik ga hier veel plezier aan beleven.

!

34 likes

De kat keurt 'm zo te zien al goed. :smile:

5 likes

En een foto van het handschrift? Veel plezier!

3 likes

Mooie TAG hoor :+1:

1 like

Staat je goed! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gaaf model!!! Zet alleen de bezel ff goed bij de volgende foto. :sweat_smile:dit trek ik niet.

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd :+1:

1 like

mooi man, geniet ervan!

1 like

Erg mooi om te horen dat je het horloge zo mooi vindt. Je was meteen al erg enthousiast, maar het is natuurlijk altijd afwachten hoe die in real life bevalt. Fijn dat de verwachtingen waargemaakt zijn.

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

1 like

mooi horloge :star_struck:
geniet ervan :smiley:
en doe je kat de groeten :wink:

Gefeliciteerd met je NA! :+1:

Mooi man! Gefeliciteerd met je mooie aankoop!

Mooie Tag! Veel plezier ermee!

Heel mooi, veel plezier ermee.

Van harte gefeliciteerd met de NA en weer een ervaring rijker dus! :muscle:

Heel veel draagplezier toegewenst!

Mooie aanwinst, van harte!

Gefeliciteerd mooi horloge!

Precies dit. Dit forum blijft een prettige plek om een aanschaf te doen. Ik heb inmiddels een heel aangal hele prettige ervaring opgedaan hier.

Bovendien erg mooie Tag. Moet zeggen dat ik m zelf ook in overweging had :ok_hand: maar leuk om te zien dat je er zo happy mee bent