NA Victorinox

Enige tijd geleden heb ik de Edox Delfin 10110357JM AID gepast. Schitterend horloge in de vitrine, maar om mijn pols vond ik het een verschrikking!! Die viel toen dus al direct af. Uiteindelijk heb ik die dag de Tissot PRS516 gekocht (zie een ander NA topic).
Toch bleef die Edox door mijn hoofd spoken, want elders in de etalage kon die mij toch weer bekoren. Maar met de eerdere ervaring in het achterhoofd heb ik hem daar gewoon laten liggen en niet opnieuw gepast.
Vandaag wat andere zaken bekeken en gepast, waaronder dus voornamelijk Victorinox. Drie modellen die mij vanuit de etalage wel aanspraken. Één daarvan viel weer snel af, omdat hetgeen ik mooi vond in de etalage werd veroorzaakt door een weerspiegeling en dit dus in het geheel niet terug te vinden was in real life.
Dan bleven er twee modellen over. Een chronograaf en een dresser.
Dan is de overweging, welke voegt iets toe aan de collectie… Nou dat is dan deze geworden:

25 likes

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Dresser en toch stoer/robuust, slim ontworpen .

Goede keuze, lekker van genieten nu.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinsten :+1:

Mooie horloges maken ze bij Victorinox, al is deze two-tone niet helemaal mijn ding.
Hier de mijne:

2 likes

Veel plezier toegewenst van deze mooie NA!

1 like

Netjes! Veel plezier met deze nieuwe aankoop!

1 like

Dank je wel!

Ga ik zeker doen!

Dank je wel.

Helemaal mee eens.

Dank je wel, gaat goed komen!

Dank je wel.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Dank je wel :+1:t2:

1 like

Die lijkt dan weer sterk op mijn Swiss Military Hanowa…

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze geslaagde verworvenheid!!
Ziet er fraai uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je wel!

1 like