Ah, ja inderdaad. Thanks!
Mooie kleurstelling ,gefeliciteerd met je aanwinst.
Netjes en een goede keus!
Hele mooie aanwinst hoor. En tja, die harde eisen die spontaan extreem flexibel blijken komen ook mij niet onbekend voor
Thanks! Ik voel me even niet meer alleen
Dat is een heel mooie, alleen jammer van de drukke wijzers, ik zou er een strakker setje op zetten kost bijna niets en is zo gebeurd.
Ja, maar daarmee hef je de drukte niet helemaal op. De lumedots dragen er ook erg aan bij. Ik laat 'm even in originele staat zolang er niets kapot gaat.
Geniet van je NA. It might grow on you.
Mooie aanwinst!
Hoewel ik eigenlijk niet zo veel met Seiko heb, vind ik dit een fraai horloge met een mooie groene dial. Veel plezier er mee gewenst Geralt!
“Het valt me niet tegen.” We wachten op het moment, dat je durft uit te komen voor wat je werkelijk ervaart met dit fraaie horloge. Gefeliciteerd, met deze rake keuze!
Thanks!
En tja, wat zal ik zeggen? Deze 5 is van tevoren nooit bij me opgekomen als potentiële kandidaat. Wat ik bedoelde te zeggen is dat deze me, nu ik 'm in bezit heb, prima bevalt. Da’s wat ik op dit moment werkelijk ervaar.
Mooi klokje hoor! Ik heb eigenlijk altijd al graag een 5 willen kopen om zelf aan te sleutelen. Beetje oefenen en snappen hoe een horloge in elkaar zit.
Lijkt op de seiko 5 maar de naruto specials maar dan van van shikamaru versie
Die Naruto & Boruto LE zijn inderdaad heel bijzonder, maar ook wel erg afwijkend van deze. De Shikamaru is antraciet/zwart maar zo donker is deze plaat niet. Hoe dan ook voelt de mijne voor mij niet echt standaard (al is-ie dat wel).