NA vintage Certina DS2 PH200 Turtle Back Ref. 5801-303

Normaal doe ik NA en de plaatjes waarbij ik dan soms lees … lekker kort!
Zal een keer mijn best doen.
Voor mijn 60e verjaardag (zie er veel jonger uit :slightly_smiling_face:) van mijn vrouw en zoon een horloge gekregen die ik zelf mocht uitzoeken.
Hier ging al wat aan vooraf wat misschien door een paar van jullie gelezen is :slightly_smiling_face:
Mijn keuze viel op de nieuwe titanium Certina DS-2 turning bezel.
Bij het uitpakken bleek hij echter veel minder mooi (vind ik) dan op de plaatjes maar durfde het niet zo goed te zeggen tot mijn vrouw hem zag en zei … ik herhaal het maar niet maar ze hebben daar ook botsauto’s :wink: :slightly_smiling_face:
Horloge mocht teruggestuurd dus geen probleem.
Ik had de doos nog niet dicht of ik zag een vintage Certina te koop aangeboden van Martijn van het forum en @masterofvintage op Instagram van mijn favoriete Certina. Martijn hield het een beetje spannend maar uiteindelijk mocht ik hem kopen. Martijn woont in Zeeland wat niet echt naast de deur is en ik stelde mijn vrouw voor romantisch als ik ben om in Zoutelande wat redelijk in de buurt ligt bij Martijn een hotelletje te boeken. Zo gezegd zo gedaan. Lekkere koffie van Martijn gekregen, beetje gekletst en genoten van zijn passie voor vintage horloges.
Gisteren pas heel laat naar huis i.v.m. de files en enorm genoten van het mooie Zeeland en de heerlijke terrasjes aan zee.
Wil overigens horloge.nl nog even bedanken voor de hele goede service.

Nu de plaatjes.

28 likes

Leuke aanwinst en lekker dat je er even uit bent. Zo zie je maar, die horlogegekte brengt ons veel goede dingen.

1 like

Leuk hoor! Even een goede service beurt dan weet je meteen wat je hebt en dan knallen met die schoonheid :wink::+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge.

1 like

Mijn beste,

Mooie Vintage hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Cool ding. :+1:

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar je hebt het goed opgelost :stuck_out_tongue_winking_eye: En samen uitwaaien aan zee en een leuke NA ophalen

1 like

Heerlijke vintage Certina. Nice :ok_hand:

1 like

Geniet ervan :smiley:

2 likes

Dank je en nog bedankt voor de koffie :slightly_smiling_face:

1 like

Pracht aanwinst :ok_hand: gefeliciteerd, ook nog met de verjaardag :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd, zeer mooi

1 like

Heel mooie vintage duiker. Veel plezier ermee.

1 like

Heel toffe aanwinst :+1:

1 like

60 worden is niet leuk :joy:
Geestelijk nog rond de 20 dat is wel fijn :slightly_smiling_face:

1 like

Tuurlijk wel. Geniet ervan, er zijn er helaas genoeg die het niet gehaald hebben.

1 like

Zo is het.
We doen ons best om van iedere dag een klein feestje te maken :slightly_smiling_face:

2 likes