NA: Vintage Omega Seamaster Chrono

Het was weer eens tijd voor een nieuw horloge en een nieuwe post op het horlogeforum:

Een Omega Seamaster uit 1963 met het legendarisch Ω 321 kaliber.

Omega bewees een unieke inspiratie te hebben in de creatie van chronografen, of dat nu voor zakhorloges of polshorloges was. Het lanceerde met succes een van de meest iconische sport chronografen, de Speedmaster, maar vergat niet om een gekleder alternatief te bieden via de Seamaster en De Ville lijnen. Met zijn kast van 35 mm en mooi uitgebalanceerde wijzerplaat, vertegenwoordigt deze referentie 105.001 perfect de vintage chronograaf die je bij elke gelegenheid zou kunnen dragen. Hij mag dan gemaakt zijn in de jaren 60, maar zijn tijdloze ontwerp ziet er vandaag de dag nog steeds geweldig uit.

Thanks @Azaan voor de vlotte deal :handshake:t2:

92 likes

Wat een schitterende Seamaster :heart_eyes: Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier

1 like

Waanzinnig mooi exemplaar man. :ok_hand:

1 like

Prachtige Seamaster chrono :heart_eyes: Gefeliciteerd met deze mooie vintage als NA

1 like

Poeh, die’s mooi zeg! :star_struck:
Staat je goed. Veel draagplezier …

1 like

Fraai hoor :ok_hand: genieten dan maar :grinning:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een seamaster topper uit 1963.

Geniet ervan!

1 like

Prachtig. Proficiat!

1 like

In een woord prachtig! :ok_hand:

1 like

Classy heur! Echt heel mooi! :ok_hand:t2:

1 like

Proficiat met je mooie seamaster met een geweldig mooi caliber.
Heel veel plezier ermee!!:watch:

1 like

En like nummer 25. Ik heb een buurman die er een heeft, maar die heeft ongeveer onder een tram gelegen qua conditie vergeleken hiermee. Heeft hem wel laten servicen op een voor mij vertrouwd adresje, ik waag me er zelf niet aan - PB bij interesse.

2 likes

Leuke buurman heb je :stuck_out_tongue_winking_eye: Gelukkig is deze al geserviced!

2 likes

Zag er ook al heel goed uit wat dat betreft. Je ziet het eigenlijk meteen aan de glans van de verkoperde uurwerkdelen.

1 like

Oef! Wat een lekkerding!

1 like

Fantastisch, zag hem staan en heb er heeel lang naar gekeken.

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi :ok_hand: veel draagplezier!

1 like