Soms vallen dingen toevallig samen en komt er iets op je pad waar je eigenlijk geen rekening meer mee had gehouden.
Na de Seamaster AT van vorige week, mocht ik vandaag een vintage Seamaster met referentie 135.006 uit 1963 overnemen van @Hans3
We hadden een tijdje geleden contact en Hans was zo vriendelijk mij te berichten toen hij afstand wilde doen van zijn vintage Omega.
Deze handopwinder met 34mm case en in-house Omega 610-caliber movement is goed onderhouden door een liefhebber en nog in topstaat voor een horloge van 60 jaar oud!
De goudkleurige uurmarkers en het Omega logo knallen werkelijk van de verticaal gebrushte wijzerplaat.
Tot slot de Omega Beads of Rice band, die niet alleen prettig draagt, maar ook nog in topstaat is en geschikt is voor de bredere pols.
Was voor mij een gevalletje “kill your darlings”. Soms moet er een favoriet horloge weg, met het grotere belang in het achterhoofd. Maar dat gaat uiteindelijk een stuk makkelijker als het naar een sympathieke liefhebber gaat. Veel plezier er mee Mark!