NA Vintage Omega Speedmaster 105.003 Ed White

Leuk verhaal. Gave Speedy, oftewel super NA. Proficiat met de wending en de Omega

1 like

Eens

Wellicht bestel ik er zo een deksel bij :smiley:

2 likes

Fantastisch horloge, maar in tegenstelling tot sommige anderen zou ik er toch echt wel een bezel in wat betere conditie op zetten. Deze kan dan gewoon naast de achterdeksel in de kluis :wink:

2 likes

Hele mooie NA. Geniet ervan!

1 like

Mooie vondst, gefeliciteerd :+1:

1 like

Hoi Martijn,

Wat een mooi artikel over je nieuwe Speedmaster 105003 Ed White. Nogmaals gefeliciteerd! Ik vond het heel leuk om je gesproken en gezien te hebben.
Blij ook dat ik je heb kunnen helpen, dat heb ik met plezier gedaan. Volgens mij heb je een Ed White in een heel goed conditie. Lijkt me leuk je de volgende keer wat langer te spreken, tot dan en geniet van je Speedmaster! :smiley:

3 likes

Dankje!

Was gezellig!

+1…

Als je de waarde van een DON bezel beziet draagt een service-exemplaar voor alledag ook veel relaxter.

1 like

Voor zo’n groot merk verwacht je toch wel een bezel die niet kan beschadigen.
Maar hij blijft mooi. :+1:t2:

1 like

Horloge uit 1965 mag wat schade hebben :wink:

2 likes

Proficiat!

1 like

In de jaren ‘60 bestond nog niet zoiets als een krasvaste bezel.

1 like

Gefeliciteerd, echt een schitterende aanwinst!

1 like

Mooi hoor. Van harte gefeliciteerd!!

1 like

Destijds kocht je voor een paar knaken een nieuwe.
Het is maar een dun laagje dat zwart is he. Dat slijt.

Keramische bezels zijn tamelijk modern en voor gebruiksvoorwerpen eigenlijk ongeschikt. Ze zijn namelijk ook broos en versplinteren dus als je ze te hard stoot/als ze vallen.

1 like

Gewoon zo houden. Prachtig! :+1:

1 like

@DanielM de wristshot :smiley:

6 likes

Proficiat met deze klassieker, niks aan doen, gewoon lekker dragen en shinen :sunglasses:

1 like

Komt helemaal goed!