NA: Vintage Oris

Laatst kocht ik een mooie vintage Oris voor mevrouw Gup. Nieuw bandje erom, mijn liefde helemaal blij, dus ik ook.

Op de een of andere manier bleef haar horloge in mijn hoofd zitten en ik keek er veel naar.

Een korte zoektocht later kon ik een 90’s ref. 7317 bemachtigen met een kaliber 633 Oris uurwerk in ontzettend mooie staat.

De originele Oris band was wat vergaan door de tand des tijds, maar het horloge is verder onberispelijk.

De open caseback (mijn eerste!) maakt het geheel nog wat spannender, want hoe leuk is het om in het uurwerk te kunnen kijken!

Vanmiddag in ontvangst genomen, schoongemaakt en voorzien van een nieuwe band waarop de originele gesp overgezet kon worden en we hebben een mooi “his and hers“ setje bij elkaar.

Erg blij met deze vintage parel en het feit dat het horloge enigszins matcht bij het horloge van mijn vrouw maakt het geheel nog leuker!

Nu de foto’s:

50 likes

Mooi aanwinst @Gup

1 like

Een schitterende klassieke schoonheid :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst en een prachtig stel zo! :+1::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, maar de 12 hebben ze omgedraaid?

3 likes

Dat weten we morgen pas echt zeker :wink:

3 likes

Mooi setje Guppie :wink:

1 like

Schitterende set Orii!

2 likes

Prachtige aanwinst en een mooi setje. Gefeliciteerd en veel plezier ermee, samen.

1 like

Mijn beste,

Een mooi merk Oris!!
Proficiat dan ook met deze getalenteerde aanwinsten. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hee Guppie, dat heb je weer mooi voor elkaar :smiley: Mooi die Oris, ziet er als nieuw uit. Mooi ook hoe ze die rotor destijds maakten. En natuurlijk een mooi setje zo bij elkaar, wens zowel jou als je vrouw veel draagplezier. :ok_hand: :+1:

1 like

Beste Gup wat een mooi setje. Gefeliciteerd met de mooie Oris. Kon me haast niet voorstellen gezien de grote van je collectie dat je eerste horloge met open caseback is. Geniet van het uurwerk en van de dial :grin:

1 like

Proficiat met deze

1 like

Wat een heerlijk horloge. Foto’s als deze doen me verlangen naar een gouden horloge. Daarnaast vind ik Oris een erg sympathiek merk. Ik denk dat ik eens even rond ga neuzen in deze richting. Dank voor de inspiratie en heel veel draagplezier toegewenst!

1 like

Heel mooie horloge @Gup! Die vintage Orissen zijn prachtig. Gezellig stel zo. Enjoy!

1 like

Mooi duo, Gup! Zowel de horloges als de dragers. Veel plezier met dit his & hers Oris Koppel!

1 like

Mooie set man, gefeliciteerd!

1 like

Een prachtige aanwinst deze Oris :ok_hand:en vormt een mooi koppel met die van je partner…hoe mooi kun je het hebben !:+1::smiley:

1 like

Knappe aanwint! Mooi setje ook zo.

1 like

Prachtig!

1 like