NA Vintage Services horloge

Ik zag hem, ik wou hem, ik heb hem. Deze net opgehaald en ik vind hem prachtig! Het bandje eventueel wel vervangen maar voor de rest vind ik hem top!

19 likes

Poor mans Explorer;), mooi ding wel!

3 likes

OK Caesar, ave!
geniet ervan :grinning:

2 likes

Misschien wel een beetje, maar ik loop liever rond met dit mooie (orgineel) vintage horloge, dan met een fake Explorer zoals de meeste van mijn leeftijdsgenoten :slight_smile: Thanks!

4 likes

:joy: Merci!

1 like

Meeste hebben een fake sub.

2 likes

Fake Sub, fake Explorer, fake Daytona,… Maakt niet uit. Fake = fake. En dan heb ik liever dit dan een fake horloge :upside_down_face:

8 likes

Weet je hoe oud het horloge is?

1 like

Nog niet precies, heb hem ook nog niet opengedaan. Ik vermoed ± jaren 60

Ah ja, die zie ik ook best vaak voorbij komen.

True.

1 like

Leuke aanwinst :+1:

Hier nog wat info uit het horloge merkenregister:


:blush:

2 likes

Thanks topper! :smiley:

1 like

Waar schade? Wat krasjes stoort me overigens niet. Geeft toch wat karakter aan een vintage horloge vind ik. Waarom zou niemand dit ‘soort’ horloges servicen?

En wat maakt dat uit? :laughing: Een merk heeft niets te maken met het laten servicen van een horloge of niet. Het grotendeel van mijn collectie bestaat uit merken die nu niet meer bestaan, en toch al vele laten servicen. Het gaat niet om het merk, maar om het binnenwerk (de meeste die ik heb zijn: AS, ETA, Unitas,)

1 like

En wat maakt dat uit? :laughing: Een merk heeft niets te maken met het laten servicen van een horloge of niet. Het grotendeel van mijn collectie bestaat uit merken die nu niet meer bestaan, en toch al vele laten servicen. Het gaat niet om het merk, maar om het binnenwerk (de meeste die ik heb zijn: AS, ETA, Unitas,)

Je bent wel lekker bezig hè pikkebaas…

Iedere post die ik van je gelezen heb geeft mij een beetje hoofdpijn.

4 likes

:joy:

2 likes

Wat een gaaf ding! Enjoy!

1 like

Mooie zwarte plaat ook! En bijzondere bezel! :+1:

1 like

Leuk ding met karakter! Een ander bandje maakt het een compleet andere verschijning. Veel plezier ermee.

1 like