NA: vintage Speedy content

Net deze Mark II 145.014 opgehaald bij de eerste eigenaar in Antwerpen, volledig origineel en duidelijk een rijk leven achter de rug, maar de liefde is groot hoor :heart_eyes:

Ze is niet gepolijst, dus de factory brushing nog mooi te zien. Dat was een vereiste. Ook de originele 1162 bracelet was een must.

De originele garantiedocumenten vermelden de levering door A. Wegge en Co, op de Keyserlei, op 23 december 1974. Ik vermoed dat dit dus iemand’s kerstcadeautje was zo’n 42 jaar geleden :slight_smile:

Heerlijk genieten met deze om de pols!

[URL=http://s1081.photobucket.com/user/septentrio2/media/20160503_201903%20rs%20rw_zpsbh51cqoj.jpg.html][/URL]

30 likes

Vet hoor, geweldig dat je pas de tweede eigenaar bent! :thumbsup:

1 like

Tof verhaal, mochten we maar allemaal zo iets kunnen vinden. Geen superfan van het design maar top vintage stuk.

1 like

Het is dat ik er niet de pols voor heb, maar anders was dit mijn keuze voor de vintage in mijn collectie

1 like

En zo te zien valt de rek wel mee op de bracelet? Sweet!

1 like

Wauw knap!

1 like

Zo goed als geen rek, super dus :slight_smile:

Na verloop van tijd zal deze binnengaan voor een beurtje en een nieuw glas, maar voorlopig even zo mee op dagelijks avontuur.

Hele mooie aanwinst, gefeliciteerd! :tada:

1 like

Super gaaf!! Proficiat!

1 like

Prachtig :thumbsup:

1 like

Net even de bronzen cal 861 bekeken - met stalen ‘rem’, moet 1 van de laatste geweest zijn voor de overschakeling naar kunststof rem :slight_smile:

Oei, da’s een erg knappe! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige klok
Groetjes van het broertje :wink:


2 likes

Mooi hoor!

1 like

Prachtige aanwinst, veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

Wow!!! Die ziet er goed uit!!!
Veel plezier met deze superaanwinst!:+1:

1 like

Vers plaatje geschoten :slight_smile:
[URL=http://s1081.photobucket.com/user/septentrio2/media/20160504_094236%20rs%20rw_zpsav0euc1i.jpg.html][/URL]

4 likes

Gefeliciteerd.

1 like

Knap!

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst!

1 like