NA: Vlieg met me mee ... IWC

Jullie kennen me als Seikoholic, monsterfreak of wat voor benaming dan ook. Dit jaar ben ik een ander pad ingeslagen. Eens wat andere merken proberen. Ik maakte weleens uitstapjes, maar nu wil ik het regelmatiger doen. Jemig wat is er veel moois naast Seiko. Beetje ruiken aan het hogere segment. Ook die Grand Seiko komt nog een keer om de pols.

Tja, ik had inderdaad te veel horloges. Het maakte me al onrustig. Moet ik zeggen dat weinig horloges me ook onrustig maken. Waarschijnlijk een never ending story :sweat_smile:

Na veel geflipper en hier en daar wat geld bijleggen is er een eind gekomen aan mijn flipperdrang … rust … zen … adem in adem uit. Rek strek sta lig huil lach … we doen het allemaal anders :joy:

Trouwens, binnenkort een topic van mijn horloges anno 2016 … schrik er zelf van :scream:

Uiteraard wil ik de heren die dit mogelijk hebben gemaakt enorm bedanken voor hun bijdrage. Thanks @JTrapman en @SuperC … who else? Vergist u zich niet in de bijdrage van meester @EricPP :wink:

Het resultaat … nou dit is voor mij de chrono vlieger der vliegers. Maak kennis met de 3777 en vlieg met me mee :airplane:

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/13567338_10154365548837425_9100815703900906551_n.jpg?oh=4859eeea327955b2b6c918af01b60666&oe=57EA67CC

68 likes

Gefeliceerd, sjieke klok hoor. :thumbsup:

1 like

Mooi man! Van harte ermee :thumbsup:

1 like

Mooi verhaal :blush::blush:
Blijf zo lang mogelijk vliegen !

1 like

Erg mooi. Daar ga je vast van genieten!

1 like

Topperrrr hoor :+1:

1 like

Mooie klok Gio. Tja, geen S…
Nee, ik zal ophouden. Gewoon een heel mooie klok.

:+1: Dick

1 like

Proficiat, mooie klok!

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge zeg!! Zal je aangezien je flipperaar af bent nog lang van genieten. (of is die al te koop :joy:)

1 like

De klapperrrrr van de week…:ok_hand:

1 like

Fijn klokkie!!

1 like

Scheer je hoge toppen mee!

1 like

Mooi Gio, veel plezier er mee!

1 like

Zooo wat een patser klokje is dat zeg. Lekker hoor!

1 like

Veel plezier met deze knaller!!! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst deze IWC!

1 like

Klasse, geniet er ervan, Gio :thumbsup:

1 like

Topper, proficiat!

1 like

Heel erg mooi!
Geniet ervan :ok_hand:t2:
Mvg Bertjan

1 like

Mooi horloge! Ben wel benieuwd wat de volgende gaat worden. :stuck_out_tongue:

1 like