NA: Volgens mijn vrouw is het een kermishorloge 🤨

De Razor is compleet anders dan andere mogelijke banden. Ik vind het geweldig staan gaat er ook niet meer af, hooguit voor een keer om met leer af te wisselen. Verder heeft de razor zijn plek gevonden :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

2 likes

Laat je vrouw maar even zien wat een Kermishorloge is :joy::joy:

3 likes

Mooi horloge met ehm aparte band.
Die eerste grote schakels vind ik persoonlijk helemaal niks, maar hey, jij mag hem dragen.

1 like

:rofl::rofl::rofl: Ze kijkt vol onbegrip :+1:

2 likes

Veel plezier met 009 !

Kermishorloge ?
Mijn volwassen dochter vind mijn (Seiko-)duikers ook maar niks. Reden : de bollen als markers.

Thanks, ik mag hem zeker dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Herkenbaar :grin:

Leuke review!
Kan het zijn dat je vrouw vindt dat de door jou aangeschafte band het kermisgehalte verhoogt? Ik vind van wel in ieder geval! :nauseated_face:

Ik heb nog ergens een setje leer van Crafter blue liggen dat precies past! Zacht prijsje voor jou; ik kan dit niet aanzien :joy:

1 like

Mijn vrouw vindt juist de rubberen band van Seiko het kermisgehalte verhogen

De Retro Razor blijft zeker maar zoals gezegd zal ik af en toe wisselen met een leren band.

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

2 likes

Geniet ervan in goede gezondheid :+1:t2:

1 like

Kan je met die band eigenlijk een flesje bier openen? In dat geval vind ik 'm wel vet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die 009 lonkt, dus stiekem beetje jaloers, al is deze band niet mijn smaak.
Wel even een vraag over de strapcodes (volgens mij ben je fan / ervaringsdeskundige ) koop je die direct bij strapcode en if zo betaal je daar dan ook nog import over? Of heb je een EU adres waar ze te koop zijn?

Ik vind de band wel tof :+1:

al draag ik hem zelf het liefst op jubilee :sunglasses:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze NA en als er een badge bestond voor “vermakelijkste topic titel”, had jij hem wat mij betreft bij deze gewonnen. :tada::+1::joy:

1 like

Nee het is geen opener, maar vroeger kon je er mee scheren (Retro Razor) :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

image

Pas dan maar op dat je je pols niet doorsnijdt :wink:.

Zijn boomstammen van 20cm omtrek komt wel goed, ik zal toch heel voorzichtig zijn :joy::ok_hand::+1:

Tja, ach… wat zal ik zeggen? Wat mij betreft een terechte (moderne) klassieker :+1:t3:

1 like

Zeker wel!

1 like

Bedankt voor alle reacties op mijn bescheiden kermishorloge :joy::ok_hand::+1::+1:. Ik ben er in ieder geval heel blij mee en ja ook met de Retro Razor band!

1 like