NA Voor de ‘echte’ ontdekkingsreiziger

Zo, dit jaar weer begonnen met mijn horloge hobby na een aantal jaren stilstand. Dit jaar ben ik begonnen met een mooie Oris;

Deze heb ik een maandje of 2 / 3 gehad. Toen kwam ik in contact met @Triplock. Geweldige vent met goede koffie en een goede horloge smaak.
Uiteindelijke ben ik daar vertrokken met een mooie Tudor Black Bay en de Oris achterlatend.

Wat ik niet kon bevroeden is dat je triplock niets moet vertellen over modellen die je mooi vind. Tijdens ons gesprek heb ik verteld dat ik nieuwsgierig was naar de Tudor Black Bay GMT, en jawel, na een 3 dagen ofzo, kreeg ik een appje.
Wat er in resulteerde dat ik na 7 dagen met de volgende naar buiten liep:

Uiteindelijk kruipt het bloed waar het niet gaan kan, mijn vorige collectie heb ik volledig verkocht, een 3 tot 4 jaar geleden, daarin zaten o.a. een 2-tal Omega’s, een Panerai en een Rolex Sub 114060.

Met deze revival van de horloge hobby wilde ik met de tijd toewerken naar een nieuwe Rolex. Ik had me wel voorgehouden dat ik ditmaal maar 1 topstuk in mijn collectie wilde hebben. Na wat gesurf en weggestopte verlangens :joy:, kwam ik op de site van @Crownguard. Hier stond een Explorer 2 Polar, van 2018 voor een nette prijs.

Een sub wilde ik niet meer, schitterend horloge maar voor mijn gevoel te dik. Een Explorer 2, altijd al willen proberen… Toch maar Ramón gecontact. Uiteindelijke afgelopen vrijdag onder het genot van een bakje koffie de Tudor GMT ingeruild en met de Explorer 2 thuis gekomen.

Nu genoeg gel.ld, plaatjes ?!?!?!!

47 likes

Dat doe je goed.Prachtig horloge Van Harte ermee.

1 like

Van Harte, veel draagplezier

1 like

@Flipperkast.

Hier kunnen we een voorbeeld aan nemen. :rofl:

4 likes

Mooi man! En gefeliciteerd met je FSEM diploma :smile:

2 likes

Gefeliciteerd. Dit model vind ik erg gaaf. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst ! (alleen die datumlens :face_with_raised_eyebrow: (maar da’s persoonlijk)) iig veel plezier ermee!
Heb je die Tudors nu ook nog ?

2 likes

Gefeliciteerd! Aha, 2 hobby’s? Horloges en de brandweer? :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een voortvarend resultaat, kan ik wel stellen!!
Proficiat dan ook met deze uitgekiende globetrotter!!
Ik wens je er een langgerekte polstijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Goede keus, en een valet tray van Ramón maakt het geheel mooi af

3 likes

Nee, die Tudors zijn uitgevlogen :joy:

1 like

Ze zeggen dat de brandweer geen hobby is, maar dat ben je :joy:

1 like

Lekker bezig Dennis :call_me_hand:

1 like

Alweer een rolexNA! Mooi hoor. Veel plezier ermee!!

1 like

Haha klopt, maar zie het meer als hobby dan als werk. Omdat er liefde voor het vak is.

1 like

Gefeliciteerd en geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Mooi, geniet ervan👌🏾

1 like

Het is wel mijn vak, maar dan als vrijwilliger, jij? Beroeps?

1 like

De brandweer doet het nadat ze zijn uitgerukt! Als dat geen hobby is. :rofl:. Blussen bedoel ik uiteraard

1 like

Soort van vrijwilliger, maar wel een onderdeel van mijn werk.
Soort van bedrijfsbrandweer, maar dan net anders :joy:.
Hoop wel ooit beroeps te gaan doen.

3 likes