Toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Ik weet dat men hier niet zo van dit “merk” is maar ik kon hem niet niet bestellen.
Kwam in een mooie houten box en dan die dubbele tourbillon
Toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Ik weet dat men hier niet zo van dit “merk” is maar ik kon hem niet niet bestellen.
Kwam in een mooie houten box en dan die dubbele tourbillon
Da’s toch geen tourbillon? Volgens mij is het een dubbele balans.
Mooie kat! Fijne feestdagen
Toch gelukt !!!
Zoek de verschillen
Oooooowhhh
Proficiat met je nieuw horloge.
Begreep het concept van een dubbele balans niet echt, dus heb wat gezocht. Zie dat Roger Dubuis dit toepast. Over de minder dure Chinese uurwerken vond ik dit: 'it’s not engineered anything like a real dual balance watch. The balance on the right is the functional balance. On the left is just a dummy for aesthetic purposes."
Is er iemand die weet hoe dit zit?
Gefeliciteerd met je TE! Veel draagplezier.
De TE’s zijn aan de lopende band te koop op Catawiki. Toen ik net hier op het forum kwam, was het me snel duidelijk. De TE zal nooit genoemd worden in het rijtje Seiko, Rolex, Aevig, Hamilton, Omega, Junghans etc. etc. Ook niet in het rijtje Orient, Citizen, Junkers etc. etc. Tja, en lager wil je toch niet. Dus: ik geen TE. Blijft toch over, dat ze er soms best aantrekkelijk uitzien, zelfs als je niet van fratsen houdt.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Plakmerk, dubbele onzinnige balansen… zeker geen tourbillon. Ik zou het laten liggen.
Zeker niet ieders keus, maar boeie! Als jij 'm mooi vindt, lekker van genieten.
Handig zo’n reserve balans!
Flauwe opmerkingen alom…
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Negeer de zure en flauwe reacties maar. Blijkbaar hebben ze het nodig om zichzelf beter te voelen.
Beauty is in the eye of the beholder: het enige wat telt is wat je zelf mooi vindt. Veel plezier ermee, en de kat mag wel weer naar binnen.
Exact! Geen fuck aantrekken van wat anderen hebben te zuurpruimen. Van harte en geniet van je nieuwe aanwinst
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Mooi Kerstcadeau aan jezelf, geniet er van.