Over mijn zoektocht kan ik een heel boek schrijven, maar dat zal ik jullie besparen. @Vespaed Heeft mij vanaf de eerste dag meegemaakt en dat was niet altijd een feest
Na verschillende opties en pasmomenten kwam ik erachter dat het horloge dat ik écht wilde hebben de Tudor Black Bay 58 was. (OMG GEEN ROLEX? Nee geen Rolex) Kopen maar! Zal je denken, alleen dit ging nog niet zo makkelijk. Nadat ik te horen kreeg dat er een wachtlijst van misschien wel een jaar zou zijn, ben ik extra mijn best gaan doen om het horloge eerder te vinden.
Afgelopen zondag was het raak! Na mijn topic over de voorraad van Tudor bij AD’s kreeg ik te horen dat er eentje in Amsterdam lag bij Gassan. Dankjewel @RonnieB voor de tip!
Ik heb direct contact met ze opgenomen en maandag ochtend zat ik samen met mijn vader in de auto om het horloge op te gaan halen. Super service gehad en van alles nog mogen passen!
Het mooiste is ook nog eens dat ik het horloge op datum heb mogen zetten van mijn verjaardag (20-04)! Dit is natuurlijk de kers op de taart.
Nou lijkt het toch nog bijna op een heel boekwerk, maar goed hier is 'ie dan:
Heel gaaf @Morris2002… Erg tof verjaardagscadeau voor een 20ste verjaardag
Let wel op dat je niet teveel op @Vespaed gaat lijken want voor je het weet zit je 24/7 horloges te spotten
Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Uitstekende keuze.
Je doet het gelijk al een stuk beter dan ik bij Gassan, want ik neem bij aankoop iets voor de verkoper mee (zoals ook goede Champagne), en jij krijgt het gewoon mee