NA voor mijn vrouw: Tudor Lagoon Blue

Beste forumleden,

Afgelopen week heb ik een nieuw horloge gekocht voor mijn vrouw (ze is binnenkort jarig). Het was een hele reis, welke ik graag met jullie deel. Uiteraard met plaatjes! :wink:

Zelf ga ik op vakantie graag de boutiques in om wat mooie horloges te passen. Nu ben ik dit jaar op vakantie in :fr: met vrienden waarvan mijn maatje ook helemaal horloge gek is. Je raadt het al, wij lekker boutiques in terwijl onze vrouwen en dochters naar kleding shoppen (goede verdeling als je het mij vraagt :wink:)

Nu waren wij afgelopen week in San Sebastián waar ik oa de OP 41mm Pistachio om hem gehad. Wat een geweldig horloge is dit zeg! Staat zeker op mijn wishlist, maar ik weet dat het een lange adem moet hebben. Verder nog wat andere modellen. Gepast, zoals de Explorer II (toch niet helemaal mijn ding) en een two-tone Yacht Master (voor mij iets teveel). Hieronder alvast wat plaatjes voor de sfeer.

Maar aangezien ik zelf mij Tudor FXD omhad (heerlijk vakantie horloge) kwam de verkoopster met de nieuwe Tudor Black Bay 54 Lagoon Blue aanzetten. Uiteraard gepast, maar voor mij vond ik hem iets te klein. Echter… het is al jaaaaaren de kleur van mijn vrouw. Ze is hier helemaal gek op en heeft oa een Swatch (yep…) in deze kleur.

Die was alleen met mijn dochters aan het shoppen in een andere winkel, dus ik even appen. ‘Schat, wat vind je van deze? Voor mij te klein, maar voor jou?’

Even voor jullie beeld…. Ze heeft niks met horloges… maar, de reactie… ‘Wauw, ik kom er nu aan!’

Eenmaal om de pols was ze helemaal weg van het horloge! Echter, toch even over nadenken (zo is ze). Het is immers veel geld. Nachtje over geslapen om vervolgens de dag de dealer te bellen dat we eraan kwamen.

Maar… je raadt het al… hij al verkocht! Hoe dan, we gingen als laatste weg en belde stipt op de openingstijd dat we er nu aan kwamen. Na veel bellen was het toch niet gelukt. Lang verhaal kort: het horloge was al gereserveerd voor iemand anders en mocht eigenlijk niet aan ons verkocht worden. Goed verhaal…NOT!

Maargoed, mijn vrouw was toch wel in de wolken van dit horloge. Dus ik zoeken en bellen…. Vond het namelijk zo gaaf dat ze er weg van was! Na meer dan 15 belletjes (ook naar NL) had ik hem gevonden in Biarritz! Ze hadden er 1 en hielden hem voor ons vast. Wij meteen de auto in en 1 uur later zat hij om de pols! Nu heb ik een gelukkige vrouw met een geweldige NA!

Plaatje voor de sfeer!

En ik kan jullie vertellen, het is echt zo’n mooi horloge! Die dial is echt geweldig! En ook de band, echt super! Klopt helemaal! Zelfs de glimmende bazel waar het hier op het forum al ging. Trust me, is echt niet storend en klopt bij het horloge. :star_struck:

Dat was hem, dank voor het lezen en groeten uit zuid :fr:!

Ps. Misschien dat ik hem tzt toch ook nog wel een keertje om doe. :wink:

130 likes

Gefeliciteerd met haar mooie NA! :hugs::pray:
Geniet ervan!

Leuk verhaal ook! :blush:

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Wat een super toffe NA en een heerlijk verhaal!
Gaaf dat jullie iets hem samen konden kopen, extra leuk!

1 like

Proficiat, mooi horloge.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Mooie.
Gefeliciteerd!
Mijn vrouw houdt niet van horloges en niet van shoppen hoe lekker is dat :rofl:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge.

Zal het eens aan mijn vriendin laten zien, die zoekt ook iets met een beetje kleur erbij.

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met jullie NA!

1 like

Hele mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Het is toch wat met die Tudor dealers😀, echt een prachtig horloge en een prachtige kleur.

Gefeliciteerd samen en een fijne vakantie!

1 like

Mooi verhaal, best wat moeite voor gedaan.
Gefeliciteerd, veel draagplezier gewenst voor je vrouw, en jou :+1:.

1 like

Alvast gefeliciteerd met je vrouw en met het horloge. Zeer mooi😀

1 like

Mooi!
Gefeliciteerd en inderdaad zodra ze hem even laat liggen. Zelf dragen :laughing:

1 like

En je vriendin? Ook niet?

2 likes

:zipper_mouth_face:

2 likes

Toch shoppen. Balen. :joy:

2 likes

Gefeliciteerd met je vrouw en dit prachtige verjaardagscadeau voor haar
Hij is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Topper! Congrats!

1 like