NA voor zoon en dochter

De Sint is een man van de tijd.
Kinderen worden nachts met schoenkado’s verblijd.
Elk jaar is hij er weer.
Voor passie voor horloges kun je niet vroeg genoeg in de leer. :joy:

77 likes

Haha, leuk!

1 like

Leuk hoor.

1 like

Je bent een held!
Super leuk dit.

1 like

:joy: vorig jaar kreeg mijn zoon ook al een horloge van Sinterklaas. Super trots was hij! Hij vindt het mooi omdat hij zijn pappa vaak bezig ziet met horloges. Mijn horlogedoos heeft in ieder geval al een mega aantrekkingskracht. Maar goed, beter dat hij het voorlopig nog even houdt bij plastic speelgoedhorloges.

1 like

Heel mooi schoencadeau. Zijn deze van Lego zelf?

1 like

:+1: Super :grin:

1 like

Haha heel leuk! Batman en Batgirl altijd goede keus, leuk om het zo ‘met de paplepel in te geven’ :+1:

1 like

Leuke cadeaus! Prachtig hè.

Ik heb mijn zoon @Tiemo2011 ook een Lego horloge gegeven, die hij hier ook af en toe laat zien (want inderdaad, dat doet papa ook).

@anon59672990EV ja, die zijn van Lego zelf. Althans…dat doet de verpakking geloven.

2 likes

Hahaha, super :+1::+1::+1:

1 like

Super leuk! Ik denk dat ik ook maar op zoek ga naar leuke Lego horloges voor de kids! :+1:bedankt voor de tip!

1 like

Nice gedaan!

1 like

Ja deze zijn van Lego zelf. Via internet zijn echter ook wel wat ‘nep’ exemplaren in omloop. Er is online in ieder geval veel aanbod. O.a. ook avengers.

1 like

Heel erg leuk!

1 like

Heerlijk @L30N! Ik kan niet wachten tot mijn kleine meid oud genoeg is haha!

1 like

Haha gewoon op tijd beginnen @Marck mijn zoon was 1 toen hij zijn eerste horloge kreeg, onderstaand exemplaar. Ook met Sinterklaas trouwens.

1 like

Hahahaha! Super leuk! Wist helemaal niet dat er lego horloges waren… Ga ook voor mijn kinderen kijken! Hoe oud zijn de jouwe als ik vragen mag? De mijne kunnen nog geen klok kijken (5 en 4 jaar)

1 like

Haha die van mij ook niet (2 en 5) maar zoals ik al zei, je kan niet vroeg genoeg beginnen. :blush:

1 like

Haha geweldig!
Superleuk inderdaad voor de kids!
Bij ons komt de kerstman met een lego-superman-horloge!!

1 like

En daar begint de ellende :rofl:

1 like