NA Vostok Amphibia 420059

Hallo allen,

Na vorige week mijn Speedmaster gepost te hebben hierbij ook een foto van de Vostok Amphibia 420059 die ik onlangs heb overgenomen van @joker11.

Pakketje had ik al even in bezit, maar vanwege hierboven genoemde reden deze nog niet om gehad.

Communicatie was goed verlopen en pakketje was erg stevig verpakt, echter zag ik bij het uitpakken dat er een kras op het glaasje zit. Waarschijnlijk een van de twee losse onderdeeltjes welke los in het doosje zaten en er tijdens transport langs geschaafd is. Jammer, want verder is er niets op aan te merken.
Wellicht weet iemand of dit gemakkelijk weg te halen is net zoals bij een Speedmaster? Hoor graag.

Anderzijds prima en snel en correct contact gehad, en zoals gezegd stevig verpakt. Complete set en er zat nog een extra nato bij. Nu eerst opwinden en een paar uur dragen!

15 likes

Oh dat is echt jammer om te horen, wat stom van mij… Het is een plexiglaasje dus je kunt het met behulp van polywatch de krasje op het glas weghalen. Ondanks dat, veel plezier met je NA!

Mijn beste,

Leuke aanwinst hoor!!
(En dat krasje, komt wel goed)
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi exemplaar, een Rus hoort er bij.
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Klassiekertje hoor. Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Voor nu is het prima zo, ga er binnenkort eens naar kijken :slight_smile:

Ik heb al verschillende Amphibia’s van krasjes verlost met Brasso. Perfect middel voor de relatief zachte plexi glaasjes. Gebruik dan zachte doeken. Oude T shirt stukken. :wink:

Mooie sunburst Scuba! Deze worden zeldzaam.

2 likes

Mocht je deze weg willen doen, stuur me een berichtje :wink:

1 like