NA Vostok Amphibia 420380

Daar is ie dan eindelijk; mijn in november vorig jaar bestelde Vostok Amphibia :slight_smile:

Ik denk dat deze geen introductie behoeft, dus hou het kort :wink:

De eerste indrukken zijn goed en zoals ik een beetje verwacht had; solide kast, beroerde stalenband, maar vooral een erg leuk horloge! Ik vind um persoonlijk best fijn dragen zo en past erg goed om mijn erg dunne pols.
De grootte valt me alles mee.

De komende tijd maar even verder ervaren.

Dank voor het lezen en veel horlogeplezier.

36 likes

Beste, een Vostok is altijd een leuke aanwinst, veel draagplezier ermee

1 like

Have fun er mee! :+1:

1 like

Erg leuk horloge. Ooit komt er hier ook eentje. Hoe groot is deze?

1 like

Top. Uiteraard met scuba dude erop. Leuke aankoop en het wachten waard. Kwam er ook zo’n pakket volgeplakt met Russische postzegels binnen?

1 like

Mooi ding! Heerlijke horloges die Amphibia’s, gaat zeker niet je laatste zijn! :wink:

1 like

Prima keus! Krijg je geen spijt van. Groeten van familie! :grin:

1 like

Mooie aankoop, daar kan je alle kanten mee uit.

2 likes

Mooie Vostok, gefeliciteerd! Ben zelf ook in blijde verwachting (710 kast en zonder dude). Die van mij is eind december besteld, dus hopelijk begin februari in huis :crossed_fingers:

1 like

Leuk horloge hoor.

1 like

Dank je. Deze is 39mm en 46mm l2l.

1 like

Dank je. Idd vol met postzegels :grinning:

Dank je. Even volhouden nog :sunglasses:

1 like

Dank je. Waar komt die bezel vandaan? Die vind ik erg mooi namelijk :sweat_smile:

1 like

Denk het ook niet :wink:

1 like

Dank je. Dat denk ik ook niet, nee :sweat_smile:

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Veel plezier ermee! Ik heb ook een 420, en lang getwijfeld over de scuba dude, maar helaas alleen met date verkrijgbaar, en die date heeft geen quick set. Als je hem regelmatig draagt, heb je daar heb last van. :+1:t2:

1 like

Momenteel out of stock zie ik.

1 like