NA: Vostok Amphibia - From Russia with love -

Hallo,

Zoals ik in een vorig topic al aangaf heb ik vorige week een Vostok Amphibia besteld bij Zenitar. Om helemaal volledig te zijn, ik heb de Russian Vostok 2415 auto Amphibian 1967 design diver watch 090914 M gekocht.
Gistermiddag stond de postbode aan de deur met een pakketje uit Rusland!
Ik heb een paar foto’s van het uitpakken, het op maat maken van de band en uiteraard het horloge zelf. Enjoy!

Het pakketje zoals het werd afgeleverd:

Het plastic doosje waar het horloge in geleverd is:

De (Russische) gebruiksaanwijzing:

De productie datum?

Het horloge nog in het folie:

Ik had van te voren al besloten dat ik de originele band zou willen houden op voorwaarde dat deze op maat te maken zou zijn. Ik ben er een klein uurtje mee bezig geweest en heb uiteindelijk dit gereedschap nodig gehad…

Maar het uiteindelijke resultaat mag er zijn! Ik ben er blij mee! De wobble kroon valt me alleszins mee en het horloge lijkt goed op tijd te lopen. De lume is niet te vergelijken met een Seiko Monster maar het kan er mee door. De combinatie van een gepolijste bezel en een matte kast bevalt me erg goed. Een mooi contrast met elkaar! De band voelt redelijk dun en flimsy aan maar past wel mooi bij het horloge. De blauwe wijzerplaat heeft een mooie sunburst en begint bijna licht te geven in zonlicht!

Kortom, ik ben er blij mee!

За здоровье! (Cheers)!
Paddy

10 likes

Gefeliciteerd! Het blijven erg leuke horloges die Vostoks en al helemaal de Amphibians, zeker voor het geld!
Heel veel plezier ervan!

Mooi ding kameraad :smile:

Heel mooi horloge, veel draagplezier ermee.

Mijn beste,

Поздравляем этом прекрасном часы .:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Prachtig horloge, voor mij is deze wijzerplaat ook de mooiste! Veel draagplezier met deze top Rus :grinning: