NA Vostok Amphibia Scubadude

Dit horloge kwam hier al vele malen voorbij, dus veel nieuws kan ik er niet over brengen. Een iconisch horloge voor 60 euro kan geen miskoop kan zijn en dit is al de vijfde keer dat ik niet kon weerstaan. 2 Weken om vanuit Rusland aan mijn pols te raken valt wel mee, Zenitar eBay shop ontgoochelde weer niet.
Enkele foto’s

39 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gaaf ding enne zes tientjes? Serieus… da’s een leuke prijs voor een horloge met deze uitstraling! Goed gedaan (voor de vijfde keer :wink:). Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Nice! En dit is niet je laatste!
Leuk om te zien dat de scuba dude platen weer meer blauw-blauw ipv blauw-groenzweem zijn!

2 likes

Het is inderdaad een icoon. En belachelijk goedkoop.
Heb er ondertussen ook al een drietal gekocht en weer verkocht.
En het begint weer wat te kriebelen om een 710 of 420 met zwarte plaat binnen te halen.

Gefeliciteerd met deze stoere Rus.

1 like

Hele mooie kleur blauw !
Veel plezier ermee Stefaan :ok_hand:

1 like

:muscle:t5: weer een Vostok Amphibia erbij, mooie kleur hoor :ok_hand:t5:

1 like

Gaaf hoor! Je hebt er een verslaving bij, wedden? :rofl::rofl:

1 like

Welkom bij de club! We zien de volgende NA graag tegemoet over een paar weken :joy:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst.

Ik ben zelf ook zeer te spreken over Vostok Amphibia modellen, metname de 420 SE modellen. Als ik jouw bericht lees begint het bij mij ook te kriebelen om tot een nieuwe aankoop te gaan.

Veel draagplezier!

1 like

Bedankt voor de lovende woorden, de verslaving is al een feit :laughing:

8 likes

Wat heb je aan invoerrechten ed. betaald?

Een prachtig en leuk horloge met karakter voor de prijs van een bandje… Fantastisch, die Vostoks! :facepunch:t2:

1 like

Vanuit Rusland nog nooit, tot nu toe toch. AliExpres is tegenwoordig prijs, zeker als er via DHL wordt verzonden.

1 like

Gaaf man! Ik heb een zwarte ScubaDude, ben er nog altijd gek op. Staat echt super op mesh, ja toch?

6 likes

Prachtig!

Scubadude’s op sharkmesh zijn cool :sunglasses:

Kijk maar:

9 likes

Hé mijn ex, mooi man :+1:

2 likes

Hier de Mars Dude in het water:

3 likes

Dat is een mooie bezel!

1 like