NA: Vostok Generalskie

Fred van harte met je aanwinsten ! :ok_hand: Veel plezier ermee ! Ik merk overigens op uit je berichten dat je eega een steeds belangrijker rol gaat vervullen in de horlogerie in huize Panarai …foto’s, eigen horloge doos ….zou zij zich niet willen voorstellen als nieuw lid ? :smiley: Het is maar een gedachte Fred :smile:

1 like

Nee joh, dat heb ik al zovaak aan haar gevraagd. Maar ze vindt het wel leuk dat ik die hobby heb, nog sterker. Een horloge bandje wisselen of schakels erin of eruit doet zij allemaal he. Na 24 jaar weet ze onderhand wel dat ik geen geduld heb en een sloper ben :wink:. Maar vindt het wel leuk om mee te lezen op het forum, niet te lang want dan gaat ze weer haar eigen ding doen. Maar mee genieten om van mij af en toe een horloge te pikken vindt ze wel leuk, even showen op het werk he :wink:. O ja, van het weekend gaat ze haar eigen horloges tellen en dan een box bestellen. :grin:

1 like

Mooi man !

1 like

Van harte! Mooie Generalski, maar ik vind ook de Lorus zeker niet onaardig!

1 like

Ik denk dat ze prijstechnisch de russen leuker vind😁

1 like

Nee joh Bill, je kent haar toch :wink:. Zolang haar pensioenpot maar goed gevuld blijft is alles oke :grin:

1 like