NA Vostok sub

Top ding veel plezier

3 likes

Laat ik dat maar niet zeggen, hou het maar gewoon op teveel :wink:. Er komen er nog een paar aan en geduld is niet mijn sterkste punt, maar Bill wint het van mij wat zijn collectie betreft :grin:

1 like

Dat gevoel van een NA … erg verslavend. :wink: Ik ben wel heel benieuwd naar de golf van horloges in het blauw als je eenmaal verkooprechten hebt :slight_smile:

1 like

Dat zal wel meevallen hoor, je kan op vele platformen verkopen als je dat wilt. Vooralsnog nog geen behoefte om te verkopen, maar je weet maar nooit. Ruilen lijkt mij ook wel leuk :smiley:

1 like

Een vraagje Ferry…die hamer en sikkel die je van @BroederBill gekregen hebt, was dat geen Vostok?
Anders heeft die toch dezelfde wiebelkroon?

En remember… Morgen is het vrijdag, Vostok vrijdag.

2 likes

Heerlijke horloges, degelijk, waterdicht tot en met, en een in-house uurwerk dat prima op +3sex/dag valt af te regelen!
Dit gaat niet je laatste zijn, wie weet nog eentje met een handwinder en derhalve een plat deksel ipv het bolle deksel dat de rotor van de automaat herbergt
Ligtie nòg mooier op de pols?

En een heerlijke bandenswapper
afbeelding

3 likes

Kijk daarvoor maar eens rond in het cccp topic.
Smullen maar.

1 like

Nee dat is een Raketa, een handopwinder. Morgen Vostok dag? Zaterdag Longines dag :wink:

1 like

Raketa

2 likes

OK Bill. Is

1 like