Mooie aanwinst hoor
Mooi hoor, geniet ervan.
Daar was ik eerst voor gegaan, vooral omdat ik al wat blauw in de collectie heb. Uiteindelijk na vertrek van wat blauw, toch geswitched naar deze. Ik vind het contrast op de plaat vetter dan op de groene.
Het is het wachten waard geweest, heel gaaf horloge! Past ook heel goed in jouw collectie.
Geniet er van!
Gefeliciteerd met je NA, @Ojjz. Heel tof!
Die dial lijkt me heel mooi in real. Benieuwd hoe die het buiten in het zonnetje doet.
Ja, dat was lastig vandaag
We zien de nieuwe fotoās ergens rond april wel tegemoet.
Gefeliciteerd met je NA. Heb er destijds zelf ook nog naar gekeken, maar geen knoop doorgehakt.
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd
Origineel leuk
Leuk horloge zeg. Wat voor uurwerk zit daar in?
Prachtig horloge met een eveneens prachtige naam. Heb het verhaal een beetje gevolgd in de achter liggende tijd. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst.
Sellita SW216-1, handwinder met kleine seconde.
Ik volg dit nieuwe merk ook al een tijd met veel interesse op Instagram. Ziet er erg goed uit! Gefeliciteerd.
Mooi! Ziet er in het echt goed uit zeg! Gefeliciteerd!
Dit horloge staat je echt fantastisch
De kwaliteit en de afwerking is zelfs op fotoās al overduidelijk. Is de band en sluiting ook zoals verwacht? Of misschien zelfs beter?
Wat een hele fijne afsluiter voor dit (horloge)jaar. Of toch nog niet? Anyhow, gefeliciteerd!
De band is super. Heel solide maar soepel. De sluiting is erg fijn, met een fijnverstelling zonder verder overdreven groot te zijn.
Hahaha, tjahā¦
Wat een toffe aanwinst! Hoe bevalt de band (en is deze evt. ook te wisselen voor een andere band?) En is er een fijnverstelling mogelijkheid bij aan de sluiting?
Ik wacht met smart op de voorjaarsfotoās!
De stalen band is top en is super makkelijk te wisselen door de geĆÆntegreerde quick release. Op de kast zitten ook twee setjes lug holes zodat een mooie 20mm lederen band ook gewoon goed past.
Allemaal van die details die dit echt een alleskunner maken.
Fantastisch, deze moet echt een genot om te dragen worden als ik het zo lees!