NA vreugde in Haaren

Na een langere periode is hij dan eindelijk in huize haaren te bewonderen :tada::confetti_ball:
Was al een poosje de bekende sites in de gaten aan het houden maar ze worden niet veel aangeboden.
Had solo Japan al 2x gemaild maar geen reactie gekregen en ook hier een gezocht topic aangemaakt.
Via dit topic kreeg ik een tip van @piede dat er een op marktplaats stond, helaas woonachtig achter Zwolle wat 1,5u rijden was enkele reis (vroeger toen je nog 130 mocht) dus daar had ik niet zoveel zin in. Op sturen via mp zag ik niet zitten dus niet eens contact gezocht, tot ik ineens een privébericht kreeg van @Ekstralars: hij was de mp aanbieder.
Kijk dat geeft al gelijk meer vertrouwen, het horloge zou in nieuwstaat zijn en maar een enkele keer gedragen zijn. Na wat conversaties weet je dat het wel vertrouwd is maar normaal wil ik een horloge ophalen zodat ik kan zien wat ik koop en van wie, ook omdat ik een dit type nog nooit in het echt had gezien. Een aantal foto’s later hadden we een deal en kon het wachten beginnen…
Vandaag moest ik thuis werken omdat ik een aantal klachten had die erger werden, geen risico nu met corona dus thuis blijven. Enig lichtpuntje was dat vandaag ook de postbode langs zou komen, en ja hoor: s’middags staat de pakketbezorger aan de deur download
Natuurlijk gelijk als een malle uitpakken, dat ging niet zo snel, hij was 4 dubbel ingepakt :sweat_smile:
En dan eindelijk was hij daar, wat een schoonheid en in nieuw staat en toevalligerwijs was de band op de juiste lengte, dus gelijk om de pols :heart_eyes:
Waarschijnlijk denken jullie nu al een tijdje: waar heeft die gast het over, wat heeft hij nu gekocht??
Nou niets meer en niets minder dan een seiko SARX035 :drooling_face:
En nu tijd voor pica’s



Zoals te zien is op de foto’s is hij niet van de pols af te slaan.
Die heerlijke zwarte plaat welke lijkt alsof het een pianolak afwerking heeft maar in de zon een geweldige donker bruine sunburst laat zien.
En de bracelet, geweldig geborsteld met gepolijste delen er tussen en een nette kleine clasp, gewoon heerlijk.
Sorry voor mijn geratel maar ikke grote blij :grin:
Nogmaals mijn excuses, bedenk maar dat het voor een goed doel was (en ik over enthousiast ben) :wink:

112 likes

Gave aanwinst, mooie allrounder en een prachtige wijzerplaat!

1 like

Heel mooi :star_struck:gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst. Een hele mooi Seiko. Geniet ervan, maar dat zal wel lukken😊

1 like

Gefeliciteerd, mooi man :+1:

1 like

Een mooie Klatser, veel plezier er mee!

1 like

Ben je mal, heerlijk om te zien die blijheid! Van harte!

2 likes

Nice, staat je goed! :+1: Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Mooi zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, blijft een leuk ding!

1 like

Superleuk om te horen en te zien dat je er blij mee bent. Heel veel plezier met de Sarx!!

2 likes

Proficiat met de SARX. Het blijven mooie horloges. Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd! Gave bracelet ook, doen ze goed bij Seiko🙂.

1 like

Mooi hoor proficiat en geniet ze vooral :ok_hand:t2:

1 like

Working man’s GS zo te zien! Mooi hoor! :+1:

1 like

Héél fraai ding! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Seiko :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like