NA - Waar kan ik uitschrijven/toegang tot dit forum blokkeren?

Ik heb 8 horloges met sistem51 uurwerk, en bij elke verspringt de seconde wijzer 3 a 4 seconden bij het verzetten van de tijd, is volgens mij inherent aan de bouw van het uurwerk.
Verder een pracht horloge, Gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Ga ik proberen

[quote=“Kad, post:36, topic:565760”]
Of veel aankopen in het blauw, veel mensen leren
[/quote]…?

Thanks, klinkt niet als een straf

Top, die is idd erg handig

Leuk man, dank voor je uitgebreide antwoord. Nog veel te leren, en dat is mooi😊

Lijkt erop dat ik me vooral niet teveel zorgen moet maken en ervan mag genieten. Morgen als het een beetje meezit de andere bandjes binnen

1 like

Gelukkig, dan hoef ik er niet meer over na te denken. Instellen en blijven dragen, probleem opgelost :wink:

1 like

Precies, lekker van genieten nu!

Ik zeg een geslaagde dag :sunglasses::+1:

image

Welkom!

1 like

Zat horloges voor een veelvoud die dit ook hebben hoor. Bv de Valjoux wobble. Je gaat het vanzelf waarderen :wink:

Lekker kleurtje, leuk horloge, maar dat je voor dit budget kwalitatief betere horloges kunt kopen mag toch geen verrassing zijn denk ik :wink:

1 like

Veel plezier met je aanwinst!!
Lekker zomers.

1 like

Haha… zoiets als even een ijsje gaan halen, maar onderweg besluiten om bij Sublimotion een hapje te gaan eten.

1 like

Ik houd je op de hoogte :wink:

Eerlijk gezegd was het dat wel​:rofl::rofl:
Had me enigszins in Swatch verdiept, maar het feit dat Blancpain hun naam hieraan verbindt als dochter/zusterbedrijf heeft me wellicht wat verblindt :see_no_evil:

Leuke vergelijking, maar inderdaad😉

Leuk horloge, maar met deze had je meer waar voor je geld denk ik:

1 like

Oef… Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Allebei heel erg mooi.

Vooralsnog is mijn hoop gevestigd op de nieuwe bandjes​:rofl::wink:

1 like

Welkom Philip!

Op zich vind ik die Swatch collabs er wel leuk uit zien maar ik heb toch steeds het idee dat je vooral betaald voor de marketing en de naam van de partnerpartij.

De Moonswatch kon je ook niet laten servicen omdat je de case niet open krijgt zonder het hele horloge te breken blijkbaar. Is dit nog steeds zo met de Blancpain?

Wel sneu als je na 2 jaar een defect hebt. Dan kan je hem gebruiken als duur papiergewicht…

zo zie je maar, het kan snel gaan,
draag hem met plezier

1 like

Online zijn de meningen daarover verdeeld. Ik zie zelf wel de inkepingen voor een tooltje.
Zal het TZT eens proberen :wink:

Welkom!

Fijn om te lezen dat ik niet de enige mafklapper ben die soms voor dit soort dingen naar duitsland rijd.

1 like

Gewoon omdat het kan

Nu op rubber strap😎

IMHO al vele malen beter dan met de originele nato…

Zou er ook nog wel eens een leren bandje aan willen zetten :thinking: of kan dat écht niet op een duiker?

Wat vinden jullie?

3 likes

Het voelt niet juist in het/mijn hoofd. Maar ik heb het ook reeds meermaals gedaan.

2 likes

Ik heb minder problemen met een duiker op leer dan met plastic op leer.

1 like