De leden die mij kennen, weten dat flipperitus mij niet vreemd is. Ik vind het gewoon leuk om veel verschillende horloges te mogen genieten en weer te laten passeren.
Een aantal die de revue zijn gepasseerd (niet chronologisch):
Rolex Explorer, Explorer II, Sub, Sub date, Pepsi, GMT LN, Datejust, Datejust two tone, 1503…
Breitling Shark, Navitimer Staal, Chronomat, Chronomat two tone…
En nog vanalles.
Breitling en Rolex zijn toch wel de merken die mij het meeste doen. Noem mij een snob so you like. Rolex was het meest safe als snob, iedereen kent het en je kunt het altijd en overal dragen.
Toen ik laatst een super scherpe 16600 kon bemachten dacht ik toch wel even klaar te zijn. Niks was minder waar, want deze stond hoog op mijn ‘ooit lijstje’… en ongeduldig als ik ben werd ooit nu… SD er uit en deze er in…
Maar welke is het dan?
Als het in zo’n doos komt weet je dat het iets goeds is…
De extra grote doos, met een echt lederen binnen doos… oe la la…
Het is een complete set, maar met de boekjes vermoei ik jullie niet. Neem van mij aan… veel boekjes. Het is namelijk een limited edition waar er in 2010, 100 stuks van zijn gemaakt voor de Japanse markt. 7 jaar nadat het model uit productie ging. En in mijn ogen de mooiste versie met een afmeting van 41,5mm. Prima maat.
Weten jullie het al?
Het is de Breitling Old Navitimer.
Maar niet zomaar een… eentje in 18k rosé goud.
Wat een klapper echt een grail waardig horloge. Hoe lang hij bij mij blijft weet je nooit, maar dat ik er tot die tijd volop van geniet dat is een feit!!
Nu de plaatjes:
@Henk speciaal voor jou wie weet haal ik ooit nog eens de strip. Dank voor het kijken allemaal en fijne avond!