Wat een mooi ding zeg! En alleen die doos uitpakken is al een ervaring zo te zien. Geniet er van!
Zo, die is lekker zeg. Gefeliciteerd!
Geweldig mooi horloge zeg, goeie kleurcombinatie ook met dat rose goud, blauw (door AR?) en wit. Gefeliciteerd!
NA waardig… Zeker weten! Wat een schitterende Navitimer…
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst
Wat een topper!! Gefeliciteerd!
Hoppetee, mooie aanwinst!
Nou Jur, dit is gelijk de Klapperrrr van de week!
Ik ben niet zo van Breitling, maar deze is wel heel lekker.
Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge
Heeeeel gave uitvoering @Jurk!
Gaaf ook dat ie uit een set van 100 komt. Extra speciaal, van harte!!
Leuk dat er toch af en toe ook horloges gewaardeerd worden of opvallen buiten onze horlogebubbel.
Bij het aanschouwen van het lederen doosje wist ik al met 99% zekerheid wat er in zat !
Wat een beauty
Proficiat met deze uiterst mooie en heel speciale aanwinst
Wat een knaller Jur
En deze gaat nooit op MP. Afgesproken?
Dat weten we inderdaad nooit. Time will tell.
Thanks vriend!
Ik vind het prima te doen! Met lichte subdials zou het wel beter zijn, maar dit staat het horloge beter.
Het is sowieso een drukke plaat. Noem het spannend
Kan ik niet ontkennen. Zelfs vrouwen beginnen er over
Jij bent een echte kenner! Thanks!!
Sowieso niet. Ik doe eigenlijk alleen maar zaken op en via HF. Een van de grote meerwaardes van dit forum is de betrouwbaarheid en vorm van sociale controle.
Van het weekend in een moment van verstandsverbijstering mijn Mx5 er op gezet, maar heel snel er weer af gehaald na wat bemoedigende woorden van de leden uit het auto topic.
Dank jullie wel voor alle leuke reacties tot nu toe! Wordt zeer gewaardeerd
Ola pola knappe wings
Pooooooooooohhhh, ik had het al eerder gezegd maar deze is zo mooi…geweldig! Deze staat met stip op 1 bij mij maar goed, je kan niet alles hebben op een bepaald moment. Komt nog wel Geniet er van!
Kijk, da’s nog eens een horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Het is een heel diep bruin / zwart met een heel lichte sunburst. Interessante wijzerplaat. De AR maakt het wat blauwer inderdaad.
Thanks! Je kunt zeker niet alles hebben, voor mij is het ook een kwestie van kiezen en de keuze is nu op deze gevallen . Ook voor jou zou hij vanzelf een keer komen! Let maar op.
Heel gaaf! Jammer dat je de boekjes en de overige inhoud van die doos niet deelt… ik ga daar goed op namelijk
Vette stijl!