Super van je! En het is weer een toppertje geworden!
Prachtige samenwerking hier op het forum om deze Pontiac , weer te revitaliseren een grote proficiatš
WOW! Dat ziet er weer fris uit zeg. Mooi werk van @Tokes en iedereen die je verder geholpen heeft. Zoān horloge, van je ouwe heer, heeft toch altijd iets speciaals. Priceless! Ik weet niet of je 'm ook actief gaat dragen, in elk geval oogt 'ie als nieuw en heel draagbaar. Pracht bezit. Veel draagplezier. 
Zeker, sinds ik gisteravond thuis kwam van @Tokes, heb ik hem om de pols gehad. Draagt heel licht en is prima afleesbaar.
Mooi geworden
Wat een verschil!
Bronbeek. Ik ging daar vroeger wel eten. Prima keuken.
Binnenkort weer eens doen,
Dan bedoel je Kumpulan, op het terrein van Bronbeek, ze zijn daar nu aan het verbouwen.
Goede keuken inderdaad
.
Idd
Mooi man.
Zuinig op zijn.
Erg mooi opgeknapt. Een horloge met een herinnering voor altijd. Om te koesteren.
Mooi horloge kerel, respect ook voor het verhaal. Ik heb een zwak en respect voor oud militairen. Gezegende leeftijd ook
geniet van horloge !
Top restauratie! En een mooi verhaal er bij, mijn groot ouders gingen ook altijd naar de reünie in Bronbeek. Mijn opa was oud KNIL militair die ook nog bij de VN macht in Korea heeft gevochten. Leuk om weer over Bronbeek te horen. Draag het met plezier.
Mooi geworden, houden en van genieten
Ziet er geweldig uit! Koesteren en van genieten!
Echt een kunstwerk van gemaakt, veel draagplezier gewenst 
Super! In ere hersteld zeg ziet er fantastisch uit. Leuk om te lezen over je pa en zijn opleving bij zijn nieuwe thuis!
Mijn pa heeft de Pontiac gisteren gezien en hij vond hem prachtig.
Ook hij dankt @Tokes en @lassale.
Maar toch blijft hij bij zān Luminox
.
Ik vind de eerste dial mooier en exclusiever, maar meer omdat dat de dial is welke je vader al die tijd naar heeft gekeken. Maar dat is mijn mening. Had ik uberhaupt maar een horloge van mijn pa 
Dat kan ik mij voorstellen, maar ik wil hem graag netjes hebben, anders weet ik nu al, dat ik hem nooit zou dragen, nu wel.
Sinds vrijdagavond onafgebroken om de pols, met heel veel genoegen
.
Hahaha tja de leesbaarheid daarvan is natuurlijk wat beter alsnde Pontiac.
Maar super dat ie hem prachtig vond!