NA: ‘Wat de één lelijk vindt, wordt door de ander bemind!’

Hallo allemaal,

Ik zat zoals zo velen hier zat ik vorige week zaterdag een beetje nutteloos op het forum te scrollen op zoek naar een leuk topic toen ik het topic ‘De miskoop van 2022’ voorbij zag komen. (Nog bedankt voor het maken van dit topic @GMTplus1)

Ik was benieuwd naar wat voor een ‘miskopen’ en door sommige waren gedaan en was ondertussen aan het nadenken wat voor mij een miskoop was en of ik er nog een foto van had. Ik scrolde een beetje door het topic en de vierde foto trok ineens mijn aandacht… Wat een gaaf horloge was dat! Had nog nooit zoiets gezien! En dat kan achteraf ook kloppen want het was een toch wel een unieke modificatie die bedacht was door @Cihanski
Cihanski vervolgens gelijk een privé bericht gedaan met de vraag of hij deze nog had. En hij had hem nog!
Om eerlijk te zijn weet ik niet zeker wie op dat moment blijer was… Ik omdat hij hem nog had of hij omdat iemand hem van dat gedrocht zoals hij hem zelf noemde wilde verlossen :rofl:

En eerlijk is eerlijk: als je het horloge zo ziet lijkt wel of de Seiko Spirit Chronograph Giugiaro Design, de Zenith Defy Classic Skeleton en de LIP Mach 2000 een trio hebben gehad.

Daarna ging het snel… Geld overgemaakt en dezelfde middag ging hij nog op de post. Iets langer dan gebruikelijk moest ik wachten tot PostNL hem kwam bezorgen, maar uiteindelijk lag het pakket (letterlijk!) voor me deur op de mat :man_shrugging:t2::man_facepalming:t2:

Het horloge was ‘bom proof’ ingepakt! Maar na 10 minuten had ik hem open en… Hij is in het echt nog gaver dan op de foto’s! Ben er echt heel blij mee!

En je weet wat ze zeggen: ‘voor de één een gedrocht, wordt door een ander gekocht!’ of ‘wat de één lelijk vind, wordt door de ander bemind!’

Bedankt voor het lezen en hierbij de foto’s van mijn nieuwe aanwinst!

Het proces:

Eind resultaat:

Happy me! :grin:

82 likes

Ja, het is een bijzonder ding. :thinking: Maar als het je ding is. Prima toch? :+1: Gefeliciteerd!

2 likes

Euhhhhh ja , even wennen :blush:
Maar gefeliciteerd hoor

1 like

Wow! Gewoon wow.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Nee, dat zeker niet . Anders, dat wel :+1:
Gefeliciteerd met je aanwinst.

Ik vind hem leuk! Ik hou van afwijkende horloges, en afwijkender dan dit soort unieke modificaties wordt het niet. Geniet ervan!

Ik had je bijna geld toegeschoven om dit gedrocht te dragen kerel :wink: :rofl:

Veel draagplezier!!

8 likes

Veel plezier met de aanschaf!

1 like

Vond het ook een apart ding, maar nu ik hem weer zo zie denk ik: Daar heb ik een mooie plaat voor.

1 like

Is dat een wow van ‘geweldig’ of wow van ‘WTF heb jij gehaald?!’ :rofl:

:thinking: niet helemaal te vergelijken denk ik, maar ik snap wat je bedoelt. In ieder geval kan ik wel waarderen dat je voor ‘weer eens iets anders’ durft te gaan! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Knap, en heel appart :grinning:

1 like

:+1:

1 like

Geloof me… Ik wou dat ik dat prachtige horloge had die jij hebt! Is echt een grail! :heart_eyes::ok_hand:t4:
Maar als je je ogen heel erg fijn knijpt dat heeft hij er heel iets van weg :rofl::wink:

1 like

Hahaha!

Dank je wel! :+1:t4:

Van harte!

Ik vinnem gewoon lelijk, maar als we allemaal het zelfde mooi vinden is het ook maar zo saai! :slight_smile:

1 like

Hahaha! Dat was wel te merken haha! Je wist niet hoe snel je me een betaalverzoek moest sturen omdat je bang was dat ik me zou bedenken haha :rofl::wink:

Thanks man! Jij bedankt voor de top service en prettige communicatie!

1 like

Okeeee… dit moet ik even verwerken :face_with_monocle:
Uniek, one of a kind en bijzonder.

1 like