Geen misstap hoor. Ik vertelde je al toen, er komt of een nieuwe of eentje uit mijn geboortejaar. Wat niet wegneemt dat de jouwe erg gaaf is en blijft.
Goede keuze Tom!
En nu lekker houden
Voor mij toch ook wel het einddoel, naast een explorer.
Benieuwd naar je eigen foto’s!
Blijft idd een bijzonder horloge, ook door de jaren heen. Het is zo ongeveer het enige horloge waar het redelijk van vast staat dat ie mijn collectie nooit verlaat!
De Porsche 911 onder de horloges, tijdloos design.
Geen klik mee😀
Congrats maar weer dan ;). Dit is ook met schroefband toch? Ik ben zelf bezig om een micro afjustment clasp aan te schaffen voor mijn 9300.
Pardon?
Imo meer een Fiat 500.
Congrats Tom!
Met name het woordje “redelijk” herken ik zó.
“ik weet het zeker, denk ik”
Soms past een horloge ontzettend bij de fase in je leven, terwijl die een kwartaal later ineens niet meer “past”. Het zij zo. Voor nu: veel draagplezier gewenst!
Hij gaat als ‘sportieveling’ naast mijn Explorer I dienst doen. Daarnaast 2 Zenith dressers. Ik denk erover om afscheid te nemen van Omega Memomatic. Ik wilde naar 3, het worden er dan toch 4.
Eigen foto’s volgen zodra ik hem heb (handig voor wie niet weet hoe een Speedmaster eruit ziet ).
Schandalig!
Ik weet het goed gemaakt ik houd je explorer wel om de pols, mooi uit jouw zicht.
Dan voelt het toch meer als een 3 piece collection.
Lijkt me een no-brainer toch?
Die Tag Heuer is ook gruwelijk mooi.
Wel wat dik.
Speedmaster is gewoon top.
Ik had ook eerst een ouder model gekocht en later alsnog een nieuwe met plexiglas en de grote doos met extra’s.
Interessant. Wat was jouw overweging daabij?
Die Niet te tillen Presentatie doos incl. inhoud kost los bij de juwelier 730euro
Pfff. Die doos interesseert me niet echt, gaat toch de kast in. Mij gaat het erom dat ik een ongedragen horloge heb, met de laatste band.
Belachelijk die prijs van die doos.
Hoe kun je dit makkelijk checken op bv chrono24? Stel ik wil er een uit 1987?
Dank,
Voor mij een beetje hetzelfde. Ik was nog niet toe aan vintage en vind het fijn om een nieuwe aan te schaffen en voorlopig geen onderhoud te hebben. Mijn eerste prijzige vintage zal er ook eentje zijn van 1970, mijn geboortejaar.
Doos was gewoon een leuke extra maar geen reden.
Toch we lache hoor die extra info boekjes en die loupe, plus mooie NATO erbij. Maar los kopen is inderdaad onzinnig duur.
Of we flipperen hem rond op het forum, zal niet lullig doen en hem de 2e week willen voor een jaar of 5.
En om on topic te blijven de Speedmaster is gewoon geweldig!