Staat er in de regel gewoon bij toch?
Haha, de huidige dan. Ik heb kort nadat ik de ‘originele’ aan jou verkocht een Broad Arrow gekocht en dat is een blijver.
ik ben ook nog steeds zeer content met mijn sapphire moonwatch. hier op de foto met een bandje van Ko.
Qua draagcomfort (een van) de fijnste die ik heb gehad. Blijft qua looks ook top, toch heb ik hem vrij snel weer weggedaan. Handwinder niet echt mijn ding ben ik achter.
Helemaal met je eens, daarom heb ik de (automatische) Broad Arrow gekocht. Echt een fantastisch horloge!
die doos is idd belachelijk, gaat direct naar zolder. Geldt ook voor de inhoud m.u.v. de bandenverwisselaar. Die was wel van goede kwaliteit.
Maja, dat ding is gemaakt voor de wow-factor in de etalage en in de winkel. En volgens mij werkt dat goed: keuze gemaakt, kopje koffie erbij en dan komt de medewerker met DE DOOS aan wandelen… tu, tuuu, tuuuuuuuuuuuuuhhhhhh
Ik had me ook lange tijd wijs gemaakt dat ik geen speedy wilde, maar ik had het duidelijk verkeerd. Die grote doos wil je gewoon eens goed uitpakken, maakt het unboxen net nog wat leuker!
Wow mooie fotos, zo veelzijdig!
Inderdaad! Mijn voorkeur gaat uit naar de bruine racing strap!
Ko natuurlijk
Mocht er iemand van de heren nog een mooie Speedmaster te koop hebben?
Ik ben er naar op zoek.
Whow, toch mooi ook hoor, op een blauwe!!!
Valt me trouwens op dat bijna niemand hem op de originele NATO draagt die bij de nieuwe referentienummers in de doos wordt geleverd.
Hij is binnen. Inclusief de toch wel redelijk ridicule doos. Mooie spulletjes erin hoor, maar een beetje over the top.
Heerlijk wel weer dat de Speedy terug is. De nieuwe is toch wel de meest comfortabele. Mag mijn eigen krasjes gaan maken. Wat een absolute topper blijft dit toch.
Veel plezier ermee! En dit keer niet verkopen hè
Ik krijg OCD trekjes van die indeling van die doos wat zit er in dat linker vakje/doosje?