Daar zit een keurige Omega loep in.
Veder in de doos, een nato, een klittenband band (hoe heet zo’n ding) voor over mijn maanpak, een dikke munt en een fraaie tool voor pushpins/bandenwissel.
Daar zit een keurige Omega loep in.
Veder in de doos, een nato, een klittenband band (hoe heet zo’n ding) voor over mijn maanpak, een dikke munt en een fraaie tool voor pushpins/bandenwissel.
Die leveren geen half werk daar bij Omega
Een Velcro strap is dat, voor als je hem ooit bij een ruimtepak wil gaan dragen ;). Blijft leuk het uitpakken van die gigantische doos. Nu maar snel ergens opruimen zodat die niet meer in de weg staat en lekker genieten van de klok.
Het is en blijft een prachtig horloge
Precies! Doos gaat, met alle toebehoren in het plastic, fijn in de opslag.
Eens. Is een plaatje te regelen @tompj voordat het geheel in opslag gaat? Ben ook heel benieuwd! Erg mooi horloge trouwens, heel veel plezier ermee!
Geweldig! Geniet ervan!
Ik draag hem heel af en toe op de bijgeleverde nato. Fijne band, en vooral heel comfortabel, maar staal of leer staat hem toch beter naar mijn mening.
Bedankt voor je snelle reactie! Nice! Hoe is de kwaliteit van deze NATO in vergelijking met de NATO’s van een tientje?
Haha, ik hem net speciaal er omheen doen om de band te laten zien:
Kwaliteit vind ik zelf erg goed en soepel voelen. Beter in elk geval dan de super natas van Rob. Dat is enigste referentiemateriaal dat ik heb.
Max
Ik kom tot de conclusie dat ik mezelf aan het wijsmaken ben dat ik er best een nieuwe bij kan hebben.
Idiote hobby.
Tuurlijk kan dat. Een Speedmaster vezameling makes sense!
Hi Max, fijne info en dito foto, thnx! Ondanks idioot grote doos en gebrek aan maanpak merk ik dat ook ik warm begin te lopen… heel fijn horloge.
De kwaliteit ligt wel een heel stuk hoger. Zoals @quantore al zegt, een stuk soepeler en hij voelt ook iets dikker en steviger aan. Ik zou voor de prijs die Omega vraagt voor een nato bandje (250 euro,- dacht ik) er echter nooit los eentje kopen, hoe goed de kwaliteit ook is.
Erg gaaf proficiat! En welkom bij de Speedmaster familie.
Ja idd, topspul maar honderden euros voor een NATO slaat nergens op…
Je helpt niet…
Of je zet hem op Ebay, zag dat ze los bijna 800,- doen
Sorry.
Of je zet hem op Ebay, zag dat ze los bijna 800,- doen
Serieus? Niet te geloven. Echt een vrij absurd ding.