NA, wat koop je voor €1,75

Hij kan het gewoon niet geloven! (Ik ook niet.)

3 likes

Dat het kan voor die 175 centen… Benieuwd hoe lang het ruige leven van deze economische exoot :smirk: mag duren. Keep us posted. En succes met de verbouwing!

2 likes

Gefeliciteerd met je klus horloge en succes bij de verbouwing :muscle:t3:

1 like

Ik wist dat de Moonswatch een hype was, maar dat het zo zou eindigen…

1 like

Graag een foto van na de klus/ verhuizing, heb benieuwd hoe die er dan uitziet :thinking:
En veel succes met het klussen.

1 like

1 ding is zeker, bij de productie van dit ding zijn mensen uitgebuit…

1 like

Nou, gefeliciteerd met deze NA! Gewoon bizar, dat je überhaubt een horloge kunt kopen voor zo weinig. Je vraagt je af hoe het mogelijk is. Maar goed, kan me voorstellen dat je er lekker onbezorgd mee klust! :grin:
Ik heb, bij het wat heftiger kluswerk, meestal geen horloge om. Ik kan niet goed leven met serieuze schade aan m’n geliefde horloges. :sweat_smile: D.w.z.: alles wat meer is dan wat heel lichte gebruikssporen. Ben een z&ikerd… :smirk:
Nou ja, veel plezier ermee, in ieder geval!

1 like

Kan best zijn dat hij het langer uithoudt dan je denkt. Mijn moeder overwinterde elk jaar in Benidorm en kocht dan elk jaar horloges 3 voor 5 euro in de Chinese winkeltjes, minder dan 1,75 per stuk dus. Ik voorzag ze van nieuwe batterijtjes als ze leeg waren, maar eigenlijk was het goedkoper nieuwe te kopen. Een flink aantal heeft het langer dan 10 jaar volgehouden. De bandjes begaven het aanmerkelijk eerder dan de uurwerkjes.

1 like

Zou die voor 1,75 ook nog werken na het zware kluswerk over een paar maanden ? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, Ja ken ik ook nog wel herinneren. Was nog in de guldentijd. :smirk:

Ik hou jullie op de hoogte :wink:

2 likes

Het doet bijna pijn aan de ogen om ernaar te kijken :laughing: Maar je kunt iig zien wanneer het tijd is om te schaften :+1:t2: Succes ermee !

1 like

Wat je dus eigenlijk zegt is dat een Casio F91-W gewoon de betere, goedkopere en meer milieubewuste keuze was geweest, boven het kliko-voer wat je daar hebt aangeschaft?

Gefelcitieerd met je milieudelict, en met je verhuizing, hoop ik. Dat de graziger weiden maar inzicht mogen brengen. :slight_smile:

3 likes

1,75? Hoe is het mogelijk? :joy:

1 like

Ik las 1175 :see_no_evil: ik dacht…dat is wel heel slecht voor dat bedrag!! Gelukkig was het maar 1.75 :rofl::rofl:

2 likes

Ja het bedrag is zo belachelijk laag dat je automatisch hoger gaat denken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hoe is de afwerking, zou je wat macro shots kunnen delen?

1 like

Het is een volledig kunstof kast uit 1 stuk met dun horloge glas ( klinkt en voelt wel als glas. )

En een dun metaal achterplaat je.

3 likes

Hoeft niet perse, ik denk eerder aan een gigantische subsitiepot om marktaandeel in Europa te winnen.
Laatste keer dat ik in China was 2018 vond een collega daar het erg vreemd dat wij geen verzendkosten betalen bij Ali en zij binnen China wel!

3 likes

Dan doe ik ook gewoon altijd mijn horloge af hoor, ook al draag ik mijn SKX.
Maar nu gewoon eens kijken hoe dat quartz dingetje zich houdt :laughing: