NA, wat koop je voor €1,75

Alleen uren, minuten en seconden de rest doet niets een bezel die vast zit het weegt niets maar kost ook ( bijna) niets.
Gekocht om te klussen tijdens mijn verbouwing, benieuwd hoe lang het heel blijft :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En gekocht uit nieuwsgierigheid, hoe kan het inclusief verzendkosten en binnen tien dagen bezorgd.
Horloge is gratis op te halen na de verhuizing begin mei.

34 likes

Gefeliciteerd.

Ik pijnig mijn hersenen nu hoe je voor dat bedrag een kast, wijzers, uurwerken, knopjes en band kan maken.

Ik geef het op.

1 vraag: was dat in of exclusief transportkosten?

2 likes

Staat er toch duidelijk bij?

1 like

Dat is een heel andere insteek, ik ben van plan te klussen en te werken met een Tudor Black Bay Dark… :slight_smile:

2 likes

Gratis verzonden en een plastic ding tussen de kroon. Dus bij verwijdering begon het vrolijke tikken van de rode seconden wijzer.
En dan ook nog verpakt in bubbel plastic voor €1,75- :flushed::stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Verhip. Stadium van brain damage :brain: al eerder ingegaan…

1 like

Computer says error Dan. Hou maar op.

1 like

Nee man, dat ga ik mijn Tudor niet aandoen.
Oke het is mijn dagelijks horloge maar hou ik toch echt niet om als ik met een boorhamer aan de slag ga.

2 likes

Nee dat doe ik ook niet, maar een toolwatch mag best een beetje gebruikt worden.

1 like

Zo zie je maar, verbouwen hoéft niet duur te zijn.
Kwestie van de juiste materialen :grin:

9 likes

Ik denk dat ik loog, bij nader inzien zou ik het ook niet over mn hart kunne krijgen.

1 like

U bedoelt toch gewoon € 1,75? Of toch € 175,-?

1 like

€1750

3 likes

Haha, Ja natuurlijk. Draag mijn Tudor ook gewoon naar mijn werk, dagje strand en zwemmen , gewoon op de fiets noem maar op.

“niet veel”…
Kocht vanmiddag een frikandelletje speciaal wat duurder was…

9 likes

Die zijn tegenwoordig aardig prijzig.

1 like

Plastic bandje er wel af gehaald :smirk:

Ik ga er maar niet bij vertellen wat dit stukje elastiek kost :thinking::nauseated_face:

13 likes

50 x het horloge?

ergens zonde dat je het bandje verkracht met dat orgel erop :rofl:

3 likes

Hahaha😝

1 like

Ik blijf gewoon klussen met mijn Rolies. Hadden ze maar geen horloge moeten worden. Altijd maar dat stoere gedoe van kijk mij Rolex zijn. Niks, ook jij moet aan de bak, denk ik dan.

:roll_eyes:

6 likes