Alleen uren, minuten en seconden de rest doet niets een bezel die vast zit het weegt niets maar kost ook ( bijna) niets.
Gekocht om te klussen tijdens mijn verbouwing, benieuwd hoe lang het heel blijft
En gekocht uit nieuwsgierigheid, hoe kan het inclusief verzendkosten en binnen tien dagen bezorgd.
Horloge is gratis op te halen na de verhuizing begin mei.
Gefeliciteerd.
Ik pijnig mijn hersenen nu hoe je voor dat bedrag een kast, wijzers, uurwerken, knopjes en band kan maken.
Ik geef het op.
1 vraag: was dat in of exclusief transportkosten?
Staat er toch duidelijk bij?
Dat is een heel andere insteek, ik ben van plan te klussen en te werken met een Tudor Black Bay Dark…
Gratis verzonden en een plastic ding tussen de kroon. Dus bij verwijdering begon het vrolijke tikken van de rode seconden wijzer.
En dan ook nog verpakt in bubbel plastic voor €1,75-
Verhip. Stadium van brain damage al eerder ingegaan…
Computer says error Dan. Hou maar op.
Nee man, dat ga ik mijn Tudor niet aandoen.
Oke het is mijn dagelijks horloge maar hou ik toch echt niet om als ik met een boorhamer aan de slag ga.
Nee dat doe ik ook niet, maar een toolwatch mag best een beetje gebruikt worden.
Zo zie je maar, verbouwen hoéft niet duur te zijn.
Kwestie van de juiste materialen
Ik denk dat ik loog, bij nader inzien zou ik het ook niet over mn hart kunne krijgen.
U bedoelt toch gewoon € 1,75? Of toch € 175,-?
€1750
Haha, Ja natuurlijk. Draag mijn Tudor ook gewoon naar mijn werk, dagje strand en zwemmen , gewoon op de fiets noem maar op.
“niet veel”…
Kocht vanmiddag een frikandelletje speciaal wat duurder was…
Die zijn tegenwoordig aardig prijzig.
50 x het horloge?
ergens zonde dat je het bandje verkracht met dat orgel erop
Hahaha😝
Ik blijf gewoon klussen met mijn Rolies. Hadden ze maar geen horloge moeten worden. Altijd maar dat stoere gedoe van kijk mij Rolex zijn. Niks, ook jij moet aan de bak, denk ik dan.