NA: Watch pouch en Watch roll

Rondslingerende horloges hier in huis. In een lade, op de kast, in de badkamer… tijd voor wat orde! Opbergen die handel, met deze aankopen ben ik herboren en zit alles netjes in een watch pouch of watch roll opgeborgen in de lade :angel: Een korte omschrijving van de aankopen die mij een nette jongen hebben gemaakt.

1. Watch pouch van Watchpouch.nl
Ik heb de mystery pouch aangeschaft voor 35 Euro. Je kon daarbij je voorkeuren opgeven en dat is goed uitgepakt. Een mooie watch pouch in camo kleuren van degelijke kwaliteit incl. een case back beschermer. Ik heb er geen gebruik van gemaakt maar het is mogelijk om er initialen of een logo in te laten slaan (is dit ponsen?). Al met al een tof ding!

2. Ali Watchroll voor 3 horloges
Na de watch pouch kwam er op het forum een linkje voorbij van een watch roll. Tja, AliExpress, vaak troep maar op de plaatjes zag het er best redelijk uit en een hoop goede recensies. Voor 16 Euries toch maar besteld en na 10 dagen was hij binnen.

Voor het geld best een leuk ding. Het materiaal is van een soort goedkoop kunststof wat verder netjes oogt. De kussentjes zijn afzonderlijk los te halen d.m.v. drukkers. De kussentjes zijn van zachte stof maar weinig flexibel omdat in de kussentjes zelf een hard plaatje zit. Dus conclusie: goedkoop, netjes… en een heerlijk chemisch luchtje! :shushing_face:

Cheers,

Hans

8 likes

dat zijn mooie dingen voor mooie horloges :ok_hand:

Thanks, ik ga er denk ik nog een bestellen. Dan heb ik ook gelijk weer ruimte voor nieuwe aanwas :hugs:. Keep the flow going!