NA: watchroll uit het verre oosten

Muziek: https://bit.ly/3gU3V06

Goedemiddag,

Vandaag heb ik deze watchroll ontvangen die ik had besteld om mijn horloges veilig te kunnen vervoeren wanneer ik niet thuis of op mijn kamer overnacht. De watchroll heeft een systeem met drukknoopjes en werkt prima. Hij is gemaakt van echt nepleer maar daar zie je op het oog niks van. De afwerking is prima. Het is zeker geen top niveau maar op de schaal van 1 tot 10 een solide 7,5. De kussentjes zijn prima voor iemand met een polsomvang van 17,5. Hij koste mij iets van 30 euries via een of ander vage e-commerce website.

Tot slot, de foto’s:

20 likes

:rofl:

Toch bizar dat ze dit voor 30 euro kunnen produceren, verschepen, en ook nog kunnen verdienen. Ziet er prima uit.

1 like

En waarschijnlijk met een marge van hier tot ginder. Ik was verast door de kwaliteit, ik had eersteklas shitterspul verwacht voor dit geld. Maar dat is niet het geval.

als je het “nepleer” niet had vermeld dan had iedereen hier het als top model aanzien :smile:

2 likes

Dat ziet er zeker niet shitter uit! Gewoon een mooi ding voor die centen :ok_hand:

1 like

Tof ding!
Heb zelf zo’n zelfde watchroll overwogen, had alleen mijn twijfels over het passen ivm polsomvang :eyes:
Maar dat moet wel lukken zo te zien

Op Amazon staan ze ook voor ongeveer 25 euro. Misschien dat ik deze nog bestel voor de grote Watchroll XXL review.

1 like

Ik heb dezelfde, prima stuf!

Prima ding! Linkje?

17,7 inc verzendkosten

1 like

Heel graag! Ik wil er ook nog steeds een. Tot nu toe alleen die van Wolf gehad en daar pasten mijn horloges met stalen band niet lekker op. Dus als je een mooie weet waar én 16,5-ish cm op passen én de rol nog normaal dichtgaat ondanks de SD43 erin, hoor ik het graag!

Op Ali heb je ze voor 10-15 euro

Ik heb deze onderweg

Incl verzendkosten :joy:

1 like

Per 1 juli toch veel hogere importkosten?

Ja en iklaringskosten

Ja helaas komt er nu wat op. Maar we gaan het zien wat het gaat kosten. Ik zal het plaatsen wat het me uiteindelijk heeft gekost.

1 like

Heb dezelfde, prima spul voor de prijs!

Beter nog, noem het vegan leather. Dan lijkt t meteen of je een wereldverbeteraar bent. :wink:

5 likes

Voor 30 euro had ik er twee, AliExpres
€ 12,31 48%OFF | 1Pc 3 Slots Horloge Opbergdoos Chic Draagbare Vintage Horloge Horloge Geval Horloge Houder Voor Gift

1 like

Dat is toch niet zo als je vanuit de Europese unie laat verzenden? Kun je filteren als optie. Of heb ik dit mis?

2 likes