NA Waterbury dive

Ik heb nog geen horloge box. Twijfel nog tussen een voor 12, 18 of 24 stuks. Wat zou jij adviseren Jesus?

1 like

Dank je Gustav :pray:

1 like

Ik ben Jezus niet, maar ik zou zeggen: 24

2 likes

Das wel koffiedik kijken zeg.
Er zijn veel factoren die deze beslissing van invloed kunnen zijn.
Ik prefereer 2X 10 of 2X 12 dus
20 / 24 totaal om de keuze stress enigszins de baas te zijn.
Mijn kooplust had even geen rem en is opgelopen tot 45 stuks en bij nader inzien toch te veel horloges. Dus ongeveer de helft gaat geleidelijk weer naar het blauwe gedeelte . :cold_sweat:
Ik kan wel zeggen dat de hobby voor sommige van ons erg verslavend werkt.

2 likes

Die moeten echt hulp gaan zoeken, heb ik gelukkig geen last van :upside_down_face:

2 likes

Dank je Ferry. Heb jij ook een box vol met Timexen?

1 like

O jee, nu moet ik mij schamen, heb er niet 1 in de collectie :face_with_hand_over_mouth:.

1 like

Ziet er heel erg goed uit. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Teller staat sinds vandaag op 11 stuks, dus een box van 12 zal niet voldoende zijn :grin:

3 likes

Thanx Eddie

Sportief ben ik in de vakantie meestal niet, maar toch bedankt Coenraad

1 like

Dank je Ad, ondanks dat het geen echte duiker is, word ik er inderdaad wel vrolijk van :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Dank je @onbedoellie

Zolang het je enige verslaving is, valt er mee te leven toch Jesus?

45 stuks is inderdaad een beetje gortig :rofl:

1 like

Laat ons niet lachen Ferry :rofl:
Zal me niets verbazen als jij ondertussen het dubbele aantal horloges van @Jesus bezit?

1 like

Zandlopers , modelautos schaal 1 op 18 en eurobiljetten van 500€ met verschillende serie nummers. :crazy_face: :rofl:

2 likes

Ik heb even teruggekeken, maar mijn eerste Timex is van 27 dagen geleden. Nooit te laat om er een aan te schaffen Ferry :+1:t2:

1 like

Die laatste kun je gebruiken om langs de AD te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gaat zeker lukken onder de :sunny: en aan het :beach_umbrella:
Dank je

1 like

Ehhh, misschien eentje meer :blush:

Munten, toverlantaarns en ook koffers vol met €500,00 biljetten. Gaat om de serienummers natuurlijk :rofl:. Is het jou ook opgevallen dat in al die serienummers altijd een 9 staat, eigenlijk wel saai :grin:

Nope, willen ze niet aannemen omdat die 9 in het serienummer staat :laughing:

2 likes