Onlangs drie mogelijke duikers in een topic gepost: Show je Vakantiebeater Top 3 - 29 van APMV
De BB54 komt er voorlopig helaas nog niet. De Pro staat nog iets hoger op de wishlist.
Een titanium duiker lijkt me ook zeker een mooie toevoeging aan de collectie, maar nog nooit een gepast. Laat staan gedragen. Komt nog wel. Ga later dit jaar hopelijk nog naar Genève en wil daar samen met mijn zoon graag het een en ander passen. En ……
Een horloge toevoegen is eigenlijk niet nodig en zeker geen duiker. Ik heb immers twee BB’s, maar die mogen waarschijnlijk niet mee op vakantie
Ik heb hier op het forum regelmatig gelezen over vakantie beaters en na iets meer dan een jaar op het forum ben ik onder invloed van jullie daar ook aan toe. Een eenvoudige duiker om mee te zwemmen in zee en zwembad.
Dankzij @LastGentlemen zag ik de Waterbury dive van Timex voor het eerst. Natuurlijk lijkt het met een zonnige knipoog op een Aquatimer en wil ik geen hommages. Maar deze kwam door mijn eigen ballotage
Mijn tweede Timex in zeer korte tijd. Prijs/kwaliteit wederom prima in orde. Mooie wijzerplaat, coole kast, prima kleuren combinatie, zelfs de semi open wijzers vind ik leuk.
De Waterbury dive mag straks in elk geval mee op vakantie. Wellicht alleen een ander bandje nodig.
Gisterochtend gekocht in de aanbieding bij Ormoda en vanmiddag al geleverd. Top service
Nu de plaatjes: