NA Waterbury dive

Onlangs drie mogelijke duikers in een topic gepost: Show je Vakantiebeater Top 3 - 29 van APMV
De BB54 komt er voorlopig helaas nog niet. De Pro staat nog iets hoger op de wishlist. :grin:

Een titanium duiker lijkt me ook zeker een mooie toevoeging aan de collectie, maar nog nooit een gepast. Laat staan gedragen. Komt nog wel. Ga later dit jaar hopelijk nog naar Genève en wil daar samen met mijn zoon graag het een en ander passen. En ……

Een horloge toevoegen is eigenlijk niet nodig en zeker geen duiker. Ik heb immers twee BB’s, maar die mogen waarschijnlijk niet mee op vakantie :crazy_face:

Ik heb hier op het forum regelmatig gelezen over vakantie beaters en na iets meer dan een jaar op het forum ben ik onder invloed van jullie daar ook aan toe. Een eenvoudige duiker om mee te zwemmen in zee en zwembad.

Dankzij @LastGentlemen zag ik de Waterbury dive van Timex voor het eerst. Natuurlijk lijkt het met een zonnige knipoog op een Aquatimer en wil ik geen hommages. Maar deze kwam door mijn eigen ballotage :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn tweede Timex in zeer korte tijd. Prijs/kwaliteit wederom prima in orde. Mooie wijzerplaat, coole kast, prima kleuren combinatie, zelfs de semi open wijzers vind ik leuk.

De Waterbury dive mag straks in elk geval mee op vakantie. Wellicht alleen een ander bandje nodig.

Gisterochtend gekocht in de aanbieding bij Ormoda en vanmiddag al geleverd. Top service :+1:t2:

Nu de plaatjes:

34 likes

Leuke aanwinst, veel plezier eemee :+1:

1 like

Dank je Friso :+1:t2:

1 like

die Timex(en) beginnen de laatste tijd toch mooie horloges voort te brengen :ok_hand:
alsook die van jou, is weer een plaatje :star_struck:
draag hem met plezier

1 like

Leuke nieuwe aanwinst! Timex timmert weer leuk aan de weg!

1 like

Ja, leuk horloge is dit. Ik zag de aanbieding voorbij komen en ik heb nog getwijfeld. Veel draagplezier.

2 likes

Dank je Jacobus. Timex is inderdaad best lekker bezig. Zo’n Giorgio Galli S1 zou ik ook wel lusten :yum:

1 like

Thanx Folkert :+1:t2:

1 like

Dank je Petra. Voor jou wellicht te groot?

1 like

Leuk horloge.
Veel plezier ermee.

2 likes

Mooi Timex Arjen.
Zou graag ook willen maar de boxen zijn vol. Moet meer consuminderen. :+1: :rofl:
Veel draagplezier ermee gewenst.

2 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd Arjen met je Timex, leuk ook dat ze geel op de binnenring hebben gedaan. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

Wat een leuk ding.
Heel veel plezier ervan.

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Vrolijk horloge met leuke details. Veel plezier ermee.

2 likes

Mooi! Geniet ervan!

2 likes

Ja, vond ik wel. Was 41 mm, geloof ik?

1 like

Inderdaad 41mm

Gaat lukken, dank je Tom

1 like