NA: We blijven bezig! Klokers 08 is binnen!

Een jaar.
Eén heel jaar geleden deed ik mee met de Kickstart campagne van Klokers. Aangezien de Klok-01 in combinatie met diverse banden al aanwezig was, leek het mij leuk om de 08 er bij te kopen. Al was het alleen maar om mijn bandenkeuze uit te breiden.

Mijn meest gedragen combo van de 01.

Nu kwam er echter beschikbaar;
De NATO:


En wat ik vooral cool vond, de Mesh:

En hier de combinatie met de 08:

Whoeaaaah, keuzestress!
Ik hou er van :sunglasses::heart_eyes:

17 likes

Dus om meer bandjes te verkrijgen… dacht je van ik haal er gewoon een (nieuwer) model bij!

Hoe dan ook wens ik je veel draagplezier met je nieuwe aanwinst! Oogt bijzonder uniek, ik heb er nog nooit een voorbij zien komen in het straatbeeld.

Leest de klok prettig af?

1 like

De banden zijn mega duur. Mesh 149 euro, strap tussen de 89 & 119.
Ik heb nu de mesh voor 50 & een horloge icm nato voor 150… 12.50 leverkosten er bij… Feitelijk gezien is het horloge gratis dus.:rofl:

Oh & een Klokers koop je zeker niet om de tijd af te lezen…

4 likes

Mijn beste,

Aparte horloges hoor!!
Horloges met een bijzonder inspirerende tijd-geest!!
Leuk hoor. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst !

1 like

Cool!
Ben benieuwd wanneer de mijne komt, was het al bijna vergeten dat ik hem besteld heb :laughing:

1 like

Altijd leuk kokers. ik heb de klok-02 toen ook meegekocht maar die verkopen ze nu niet meer, waarom weet ik eigenlijk niet.

2 likes

Waar doet dit horloge je aan denken? O, verkeerd topic :wink:

Gaaf ding hoor. Ik hou wel van een apart modelletje.

4 likes

:joy:

Een jaar geleden besteld, de 01 dus ook een jaar in de kist.

Smaak verandert, ik merk dat ik de fun van een NA niet beleef bij deze. Mocht iemand de full set willen overnemen… 2 horloges, 5 banden, 1 box, 1 travelset… Dan hoor ik het wel.
Opgeruimd staat netjes. En oh ja, 2 Seiko limiteds als impuls gekocht & merk dat dat me ook niet blij maakt… Ik denk dat ik maar eens moet gaan inkrimpen.