NA - Wederom een mijlpaal

Afgelopen april vertelde ik in een NA topic heel blij hoe ik de, voor mij magische, €1.000,- grens had doorbroken met de aankoop van mijn Hydroconquest, en zo een mijlpaal had bereikt. Ik ben nog altijd super blij met de Longines, maar er deed zich ineens een luxe-probleem voor;

Waar de Longines lekker opvallend was (41mm, PCL, glimmende ceramic bezel, etc.) had ik mijn Sarb033 omgedoopt tot mijn kantoor horloge, samen met mijn vintage Longines. De vintage voor in vol ornaat met stropdas etc. en de Sarb voor de rest van de kantooruren. De Sarb is hier perfect voor, door de understated look. Echter werd dit precies het probleem, de Sarb kan zo lekker onopvallend zijn.

Ik miste steeds vaker de flashy eigenschappen van m’n Hydroconquest en ben deze dan ook steeds vaker naar kantoor gaan dragen. Hoewel ik duikers onder een pak bij anderen niet vind misstaan is dat wel een ander geval wanneer ik mezelf met pak en duiker in de spiegel zie :see_no_evil:
Kortom, de zoektocht naar een horloge à la Sarb met flashy eigenschappen was gestart. Vervolgens had ik ook maar bepaald dat het best wat meer mocht kosten dan een Sarb.

De zoektocht heeft niet lang hoeven duren, want ik kwam al snel op een horloge die aan de eisen voldoet. Ik presenteer u dan ook weer met veel trots mijn:

Tudor Prince Date+Day

Comfortabel en tijdloos design :white_check_mark:
Flashy eigenschappen :white_check_mark: (Zeker met dit model met gouden fluted bezel)
Mag best wat meer kosten dan de Sarb :white_check_mark: :white_check_mark: :white_check_mark:

Tja, zo vertel je vol trots hoe je de €1.000,- grens voorbij bent, vervolgens knal je daar nog geen half jaar later dubbel overheen. Thanks HF, ik wilde nogwel zo rustig aan doen…
Wel de volgende mijlpaal eerder dan verwacht gehaald.
Denk dat ik over een half jaar weer terug ben met een NA > €4k :joy:

Nou, plaatjes:

65 likes

Hij is héél fraai! Genieten ervan!

1 like

Mooi horloge hoor!

1 like

Jep. Horloge afhankelijk !
Gefeliciteerd met je prachtige verslaving.

1 like

Heel mooi!
Gefeliciteerd met deze aanwinst

Zo! Mooi horloge. Gefeliciteerd! En je weet dat nu ook het hek van de dam is hè? Dat er nog vele mijlpaaltjes zullen komen :grimacing:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

en nu heb je een uniek horloge waar menig HF-lid wel een beetje jaloers op is, trouwens ik toch :grimacing:
het is raar, ik moet steeds iets langer kijken naar de foto’s van deze Tudor Prince :star_struck:
en deze zal zeker besproken worden op het werk :+1:
geniet ervan :smile:

2 likes

Lekker man!:heart_eyes:
Gefeliciteerd!:+1:

1 like

super mooi! van harte gefeliciteerd!

1 like

Eerste keer dat ik dit model in deze uitvoering op een foto zie, heel erg nice!

Enjoy!

1 like

Mooi zeg! Ik heb deze Tudor nog niet eerder gezien. Veel draag- en kijkplezier gewenst!

1 like

Haha, goed verhaal en een interessante extrapolatie!
Geniet van je mooie nieuwe Tudor.

1 like

Heel héééél erg mooi! Als deze er een paar maanden geleden was had ik nog moeilijk kunnen kiezen.
Nooit meer weg doen deze Tudor Prince!

1 like

Ik ga binnenkort even met de echte camera proberen wat mooie plaatjes te maken!

2 likes

Schitterend horloge, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Mooi ding. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst. Geloof dat het met de flashy eigenschappen wel goed zit. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd.

1 like

Waanzinnig! Enjoy

1 like