NA: Wederom een Seiko...

Tsja, daar zit je dan weer in de trein. Uit verveling eens op Marktplaats, en wat kwam ik geheel toevallig weer eens tegen: horloges. Maar ja, de horlogedoos is vol en eigenlijk was er ook niet echt open budget voor een horloge. Toch mistte er nog een degelijke beater/toolwatch. Nadat ik mezelf had beloofd na 4 Seiko’s geen andere Seiko meer te kopen, toch weer bezweken en na een bod te doen snel reactie gekregen van de verkoper. Mooie prijs geworden inclusief nog 2 nato-straps. Prima deal, was snel gesloten en de volgende dag opgestuurd. Dan moet er maar 1 de verkoop in.

Ik droeg hem eigenlijk al bijna nooit meer. Een gemis zal het voor mij niet worden. Gelukkig snel een koper gevonden.

Maar ja, wat is er dan voor teruggekomen?

De koeien hadden er maar weinig interesse in. Gelukkig moeten zij hem niet dragen, maar kan ik nu wel met blijdschap deze SKX007 dragen!

Er zaten al een paar kleine krasjes op het glas. Perfect, dan is de pijn van de eerste kras al geleden. Dat scheelt weer voor mij.
Ondanks z’n 42mm vind ik hem niet heel groot dragen, een fijne nato-strap helpt daar ook bij.
Hij zal een hoop draagtijd krijgen in de zomer denk ik, toch wel fijn een ademende band. Zeker met dit weer, heerlijk in het zonnetje☀️

Geniet van jullie dag

35 likes

Leuke aanwinst :cow2:

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gefeliciteerd prachtig iconisch duikhorloge van Seiko.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

ziet er stevig uit,
draag hem met plezier

1 like

Mooie Seiko :ok_hand:

1 like

Een SKX mag in geen enkele collectie ontbreken.
Gefeliciteerd met je stoere aanwinst :facepunch:t2:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze robuuste Seiko.
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie Seiko. Veel plezier ermee.

1 like

Seiko altijd goed. Geniet van deze klassieker onder de klassiekers. Proficiat :+1::+1::+1::+1:

1 like

Van Seiko kun je nooit teveel van hebben :wink:

1 like

Niet horloge gekken doen nog ff snel een mailtje versturen in de trein maar niet iemand uit de HF gemeenschap :star_struck:
Wat ik alleen (persoonlijk natuurlijk) niet begrijp… is dat je zo’n ongelooflijk mooie Seiko hebt doorverkocht :grimacing::see_no_evil::upside_down_face::crazy_face::thinking:
Maar uiteraard wens ik je heel veel draagplezier met de SKX007👌

Proficiat, mooie aanwinst.
SKX is altijd goed. Veel plezier ermee!!:watch::+1:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Mooie aanwinst :smiling_face: