Ja weer een een Zwitser. Dit keer geen Rolex of omega. Maar een Luminox.
Ik had een nieuw werkhorloge nodig.
Na even gezocht te hebben kwam ik deze tegen.
Luminox Navy seal XS 3003.
Eisen: licht gewicht, goede lume, makkelijk schoon te maken, makkelijk af te lezen en tegen een stootje kunnen. En ja hoor, een prima horloge. Van carbon draagt zo ligt dat je het amper voelt.
Gekocht via…Komt ie dan: catawiki toevallig wel door een NL dealer geleverd. Betaald en 3 dagen later thuis. Alles keurig in de stickers.
Heb hem nu 2 weken en erg tevreden over.
En dan nu een paar foto’s want:
PICS OR IT DIDN’T HAPPEN.
Leuk. Zeer robuust inderdaad. Ik heb mijne al een jaar of 20 en loopt nog steeds als nieuw. Mijn zoon gebruikt hem nu af en toe. Ideale beater. Gefeliciteerd!
Lijkt wel het Zwitserse equivalent van een G-Shock, … ziet er stevig én leuk uit! Veel draagplezier.
Is de vervanger van mijn G shock.
Alleen een stuk lichter. Met rolex op de ambu is miss een beetje overdreven.
Oh, hier in 't Gooi kan dat prima hoor!
Om er maar eens een heerlijk vooroordeel in te gooien. Allemaal kakkers hier.
Prachtige beater veel plezier met je aankoop.
Mooie klok. Tandje losser doen?, zodat je arm niet necrotisch wordt…
Beetje dom van mij. Bedoelde natuurlijk hand i.p.v. arm
Moet wel ff wennen…
Mijn beste,
Leuke aanwinst!!
Veel draag-plezier dan ook met deze bedrijvige Luminox.
Orologio Signaturis Temporis
Als ik daar werk hoop ik altijd Chantal Jansen haar teen stoot ofzo en toch een ambulance nodig heeft.
…die is niet zo kleinzerig volgens mij, denk dat je eerder Gordon met een gekneusde teen in je waggie krijgt.
#KusjeAuwOver
Bel gewoon een collega. Mocht ie blauw worden.
Draag hem niet erg vast. Maar is de positie van mijn hand voor de foto.
Buig em altijd naar beneden om één of andere reden.
Toen ik in opleiding was in Hollandse Rading gingen we wel eens stappen in Hilversum. Die tent heet geloof ik de Musk oid. Ben daar al een keer iets betast door bovengenoemde. Ik spuugde spontaan in mijn moijito. kon er wel om lachen hij ook.
Gefeliciteerd