NA weer een Airman 😎 + macro’s vanaf post 16

Uit frustratie ooit de witte gekocht. Die kwam binnen, maar wat een mooi afgewerkt horloge. Super solide, mooie kast met verschillende afwerkingen en facetten, soort opgelegde cijfertjes en indexen op de plaat, ontspiegelde bol saffier glas, 200m wr, en prachtig achter deksel, door het quartés uurwerk een grab and go in de collectie omdat het direct gelijk staat, maar het uurwerk niets af doet aan de uitstraling van de airman. Nu eindelijk een blauwe kunnen scoren op de baai. Hoewel blauw,…,de plaat verloopt van zwart naar blauw van boven naar beneden, mooi effect het lijkt door het licht veroorzaakt maar is die bewust in de plaat. Voor de foto ook even de banden uitgewisseld :wink:
Goed plaatjes nu :

28 likes

Mijn beste,

Ziet er ‘pico bello’ uit!!
Veel draag plezier dan ook met deze sportieve tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtig!

Ik ben gek op dit horloge, schitterend .

Lekker van genieten.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Ze zijn ook gewoon cool. Ben met mijn 40mm zwarte plaat Purist ook nog heel blij!

Mooie set zo! :ok_hand:

1 like

Heel mooi, geniet ervan.

1 like

Wauw. Ik vind deze toch wel echt heel fraai. En wat een kwaliteit/uitstraling voor dat geld. Gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like

Nooit echt met Glycine bezig geweest, maar dit ziet er strak uit! Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst en leuk setje :+1:
Groetjes van mijn duo.

4 likes

Zeker mooi!!

Vraag: vanwaar de dubbele tijdsaanduiding?
Of is het idee dat je daar gebruik van kunt maken als je in een andere tijdszone bent?

Geniet ervan!

1 like

Jane kan er 3 tijden op instellen, de normale wijzers, het kleine “klokje” en roteren van de Bezel.

1 like

Mooie ook, ik ga niet uitsluiten dat er niet meer bijkomt. De blauwe had er al moeten zijn, maar toen kon ik hem niet vinden en ben voor de witte gegaan. Die automaat is helemaal leuk natuurlijk, maar nu even bewust voor de Quartz gegaan dus…

1 like

Woooow ,heel mooi :star_struck:

1 like

Mooie set, gefeliciteerd en geniet ze!:ok_hand:

1 like

Fraai! Van harte, geniet ervan. :ok_hand:

1 like

Wat een afwerking voor deze prijsklasse…

3 likes

Prachtig zeg. Veel plezier met deze schitterende nieuwe aanwinst.

1 like

Prachtige closeup foto’s! Dit horloge staat ook op mijn lijst! :slight_smile:

1 like