Die is toch ook wel heel mooi eigenlijk.
Ik heb vorig jaar de witte versie op staal van mede forumlid @Jdb overgenomen en er inmiddels de zwartrode Tudor NATO bijgekocht.
Ik ben er nog niet helemaal over uit of de GMT op de NATO blijft staan of toch terug naar staal.
En als ik nu jouw foto’s zie begin ik voorzichtig ook nog aan een leren band te denken.
Mooie aanwinst, geniet er van! Ik kreeg zelf de band nooit helemaal passend, mede vandaar de verkoop, maar mis het horloge nog wel eens. Het is een topper!
Heel erg mooi zeg🤩
geniet er van, wel apart de bruin/oranje band of is het toch meer bruin…
Heel tof! Ook gehad, die band vind ik de mooiste leren band wat er te krijgen is
Dank allen!
Die is echt bruin. De foto’s vertekenen behoorlijk (zag ik na het plaatsen)
Nee. Wellicht dat ik die later er nog bij zoek.
Dank voor het medeleven/meedenken
Ik heb hem (=aanname) al diverse benamingen gegeven maar nog geen verwensingen. Misschien maakt de leeftijd mild…
Hahaha ja hè. En ik kan ze gelijk laten hangen voor het feestje van mijn dochter.
Geniet ervan Dave
Gefeliciteerd, knappe aanwinst!
Altijd doen inderdaad
Mooie klok. Ziet er goed uit op leer.
Veel draagplezier.
Mooi cadeau voor jezelf!
Geniet ervan!
Dank je wel
Gefeliciteerd met deze prachtige Pepsi
Was een top dag! Mooi horloge en dito foto’s! Nu al benieuwd naar je volgende
Ik heb voor eind dit jaar ook een mooi horloge in gedachten. En mocht dat (weer) niet lukken, dan heb je me afgelopen vrijdag in ieder geval wat ideeën gegeven voor een ander merk/horloge.
Maar ongelofelijk en vervelend dat je fiets uit de stalling gestolen is. Wat een anticlimax… Daar zal laatste woord niet over gezegd zijn.
die honderd € korting hebben ze verrekend met je fiets